Alla inlägg under januari 2013

Av Soof - 7 januari 2013 22:33

Yeaaaaaaahhhhh.... I forgot to write about the time me and lekk-lekk went out i torsdags förra veckan. I have a vague memory of this time men vi hängde som vanligt. Käkade på el taco bar och sen åkte vi till den övergivna industribyggnaden som jag saknat. Jag saknar adrenalinet i vardagen så vi åkte dit, och ja... Jag har insett nu att jag inte bör besöka något övergivet ställe när det är mörkt. Det ser inte välkomnande ut at all när platserna är omringade av mörker. Vi hamnade i stan igen och promenerade till olika random ställen, matade stora kycklingar med chips och fikade på Espresso "haus" i Sture, sen ville vi hitta Pure för att vi tänkte festa där dagen efter men failade. Vi kom till den korrekta adressen men det var inget där... När jag kom hem och kollade på google maps så fick jag reda på att vi var så otroligt nära, typ över gatan. 



Sad and disappointed som jag var så gick vi därifrån...

 


The attack of the chickens!

 

   

Av Soof - 6 januari 2013 23:04

I fredags stack jag, Kk och Flavia till Amnesia och festade. Här träffade vi en latino dude (blue Pingvin)och senare some swedish guys (Kanel(bulle) shots). Aaaannnddd, these are the only mentionings I'll tell you 'bout, because this night was cray cray in the end! Oh Kk, you crazy b*tch. xD 


 

Av Soof - 6 januari 2013 22:57

Lite sent med att skriva om nyårsfirandet kanske. Men, men, it's my blawg och jag bestämmer när jag ska skriva. Nyåret firade vi (jag, Diana, her lil' bro James, Nurlan, Islam, Farhat, Zakir och Inara) hos Islam. Vi åt middag, umgicks, chillade och sen festade och dansade såklart. Det var en mysig och rolig tid. :) 


   

Ovido - Quiz & Flashcards