Alla inlägg under september 2011

Av Soof - 27 september 2011 16:18

  

Det är när man är hemma och sjuk som de mest briljanta idéer föds.

Eller inte.


I'm sick. Men jag hade tillräckligt med energi för att göra något kreativt och kul för att underhålla mig själv. Det är vid sånna här tillfällen, då man är fri från fängelset som man lever sitt liv på SITT sätt. I mitt fall, att alltid göra något kreativt. So I was a bit bored and decided to draw some doodle. Om man ändå kunde sitta och göra detta på naturlektionerna...


Puttelini är påväg hem till mig för att ta hand om mig. -Ge mig bajs i burk och en massa kärleksbomber.

x

Av Soof - 27 september 2011 14:10

 

Av Soof - 25 september 2011 14:51

     

x

Av Soof - 25 september 2011 12:46

Av Soof - 23 september 2011 19:50

WOOP WOOP! Min första Curietröja! 


  Fett hett!

________________________________________


   Otto förstörde min snyggaste egobild med tröjan på mig.


____________________________


 

On the other hand... Klumpen på tänderna är slime. GAHAH <3 Det är en knäckklubba. Asgod. Den fastnade på min tand när jag försökte forma klubban men det blev lite fel, den fastnade and then I got a fetus on my teeth."Den schitter fasht!"

Av Soof - 18 september 2011 20:09

 

Av Soof - 18 september 2011 16:03

Så detaljerat! I love it!

Det ser så äkta och gott ut, men när man tänker efter att det egentligen bara är socker/godis så var det inte lika gott längre, men roligt godis anyway.

Av Soof - 15 september 2011 23:36

  What a waste of plastic.


Jag trodde dagen skulle vara fatastisk. But I've got loads of bitch slappezz.

Sooo what do you do when you're injured from the slapezz and depressed... I mean sad. Well, you chill! You don't do negative shit that makes you ännu mera ledsen! 


So myeah, veckan är snart över, bara fredag kvar och sen är man fri för ett litet tag. I felt like shit during the day!Så jak åkte hem med el Potto och chillade och sen när han åka hem jak började, omg, spela gitarr igen! 


Jag har sagt några gånger under och efter sommaren att jag fasiken ska börja spela "duh beauty" again. Jag behöver en gitarruppdatering. 


JellyBellyBeans-thingies are awesome. Höhö. 

Skapa flashcards