Alla inlägg under juli 2012

Av Soof - 28 juli 2012 10:02

Torsdag: Jag skulle träffa Malin och Jennifer i turken kl 13.20 Jag insåg att jag var grymt sen när jag satt lugnt och stilla och åt min lilla fettfrukost. Somnade klockan 8 am och vaknade kl. 12.30, 4h sömn, för att sedan inse att jag satte väckarklockan en timme för sent. Kom sent till träffen men bemöttes av två humoristiska stirrningar istället, phew. Först lallade vi runt i turken och sen åkte vi till IKEA och lekte och åt. Riktigt roligt att ha träffat Jennifer igen, efter en så lång tid. 


Efteråt åkte jag och träffade le bf för att bl. a diskutera vad som skulle hända dagen efter. Nej, alltså det hela var ett riktigt kaos. Phone calls hit och dit och jag kom hem riktigt stressad och förvirrad (Väduren, v. 30: "På grund av månens kvadratur och trigon till Neptunus retrograd kan du på torsdag och lördag känna dig lite vilsen och förvirrad.")  

_____________________


Fredag: Jag tänker inte gå in i vidare detaljer om allt kaos som skedde men det hela slutade med att jag och le bf hamnade tillsammans i en privatbåt. Jag hade sovit 4h igen denna natt men lyckades ändå hålla mig vaken hela dagen. Vi hade en romantisk, mysig tid tillsammans; åkte runt på vattnet, fiskade lite etc, men mot natten gick det åt h-vete för mig. Jag drack alldeles för mycket (4-5 flaskor öl + 3-4 tequila shots?). Vid 22 var vi skitfulla och somnade, 2h senare vaknade jag och kunde inte somna om. Jag var bakfull. Officiellt första gången and it was not pleasant at all.


Jag gick ut och tog lite frisk nattluft och promenerade lite längs bryggan av båtar. Jag var påväg mot fastlandet, såg en dörr längre fram och insåg att jag inte hade nyckel att ta mig förbi, jag gick ändå fram och började rycka hysteriskt på handtaget för att jag var sur över att jag inte kunde komma förbi. Vände mig om och gick längst ut på bryggan och satte mig ensam i mörkret, tittade upp på natthimlen och började filosofiera om livet, som alla gör när de tittar upp på stjärnhimlen. Det gick inte så bra med tänkandet då himlen var så ful som hade få stjärnor. Men jag satt där ett tag ändå och lyssnade på det vackra ljudet av vattnet istället. Sedan gick man tillbaka till båten, satte mig vid "förarsätet" och tittade ut i tomma intet. Plötsligt ser jag every girl's biggest fear. Den var inte stor men med ficklampan från mobilen såg man alla de värsta detaljerna man inte ville se. En grå äcklig spindel. Phew, den var ändå utanför, flashade lampan på den flera gånger så den bländades. Gick och la mig igen och kunde somna om tills det blev ljust, thank God! Under hela natten mådde jag så illa och bad om vatten. Har aldrig uppskattat vatten så otroligt mycket som vid detta tillfälle. 


Lördag: Woke up at 7 am, ville dra hem, vi var lost, men fann en taxi och hamnade vid närmsta tågstation. Räddad.  The whole idea av denna trip blev inte som planerat men jag hade en vild tid ändå. Och nu sitter jag här vid datorn och borde probably sova mer. 


       

 

  Längs den här glesa vägen gick vi innan vi fann räddningen

Av Soof - 25 juli 2012 01:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Soof - 19 juli 2012 14:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Soof - 1 juli 2012 17:31

Det var inte så roligt där på slutet av dagen när jag var i abandoned industribyggnaden for the third time this week!

Ringde Kk och ville träffas för att må bättre så vi bestämde oss för att träffas dagen efter,på fredag och umgås. Vi gick på museum, lallade runt i stan och gjorde random stuff som vanligt, från kl 12 till sent på dagen.Vi bestämde att vi skulle dra och klubba samma kväll men det blev lite problem med det så vi fick ta det dagen efter, på lördagen. 


Jäkla natt alltså. När vi var nära klubben så träffade vi på Kim och Jessica som tydligen också skulle klubba på samma ställe, men de visste inte vart det låg så det var bra att vi träffades at the right time and place. ;) Schysst kväll, jag bad DJ:sen spela Greyhound (SHM) och Champange Showers (LMFAO) och shittans vad alla började dansa. Nu spolar vi fram kvällen and sum this up med: umgicks med Daniel och Nawar. Jag och Kk satte oss i Donken vid ca. 7.30 am och åt den fantastiska donkenfrukosten. Kom hem och la mig vid typ 8.30-9 am och vaknade automatisk typ 5h senare. Och nu sitter jag här och ser helt trashy ut. ("Keep contact" HAHAHAAH)


Ha..ha.. ha.... Jag kom på precis NU att jag inte kan köra mitt träningspass som jag planerade då jag har alkohol i mig. Bra där... Bra.... FML!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I'm in a pretty bad mood och när jag har negativa tankar och känslor så är det bara träning som gäller för mig. Mitt sätt att få ut del av frustrationen och den negativa energin som byggs upp. Nej fan. Får sitta och rita istället. Har börjat köra lite graffiti art. (på papper ofc)


 

"Silltrut". My life is a lie! Hade alltid trott att det här var en fiskmås...

 

 

This dude var i samma nattklubb och här ser vi honom ca. kl. 8 am igen

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards