Alla inlägg under december 2011

Av Soof - 29 december 2011 21:00

 


Här är min lila plånbok och inte röd som visad innan.

6

Av Soof - 29 december 2011 20:56

     


Alla från H&M förutom Bijou Bec som är från KICKS.

Av Soof - 28 december 2011 15:32

Idag har alla mina beställningar kommit fram till mig. Det är en ny mobil som jag inte har nämnt innan, en Xperia Neo!!!! 


minminminminmin. Min nu.  


Sen har jag beställt en metallplånbok som är lila, inte röd som på bilden. Denna ska jag ha alla mina viktiga kort i, bl. a mitt kontokort som jag skaffat.


 

Praktisk och elegant


SEEEENNNN har jag börjat game:a Zelda Skyward Sword!!!! Och har då skaffat Wii Motion Plus WANNABE. De hade slut på Motion Plus. Why? För att alla köper det till Zelda, så det var slut på GAME men som tur så hade de sin egna lilla version av Motion Plus för samma pris som den lilla "pluppen" man annars skulle lägga in i vanliga Wii kontrollen, istället fick jag en helt ny kontroll!!!!


   

Typ


Där ser ni pluppen jag snackar om, som ger en motion plus.

Av Soof - 27 december 2011 12:01


Kolla och erkänn att denna låt är väldigt catchy! Låten är så bra!!! Hahaha, trots att det är pedo bear!

5

Av Soof - 26 december 2011 18:02

 


Alla från H&M

Av Soof - 25 december 2011 13:36

 

Av Soof - 24 december 2011 00:20


 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5Gue5ktS4I4#!


Är lite efterbliven med att lägga upp den här videon. Tänkte först inte göra det, men när jag insåg att jag konstant kommer tillbaka för att se denna video så har jag bestämt mig för att lägga upp den här som minne.




-

Av Soof - 23 december 2011 18:43

       

Ovido - Quiz & Flashcards