Direktlänk till inlägg 5 maj 2013

list

Av Soof - 5 maj 2013 13:00

Jag fuskar och svarar allt på en dag.

 

Dag 01 — En bild på mig + 10 fakta om mig själv



 

1. Jag är rädd för getingar.

2. Min största dröm är att bli en astronaut.

3. Inombords hatar jag människor.

4. Min framtida dröm är att bara leva med en massa husdjur, OBS! Minst en S. Husky i huset.

5. Jag vill bo i en/ett stuga/hus bredvid en kyrkogård.

6. Jag vill inte ha barn.

7. Jag ogillar barn.

8. Min dröm är att bo i Hawaii.

9. Jag älskar berg-och-dalbanor.

10. Mitt livsmål är att resa och uppleva en massa adrenalin, så mycket som möjligt.


Dag 02 — Ett mål jag har den här månaden. Få bra betyg.

Dag 03 — Favoritårstid. Höst
Dag 04 — Vad som finns i min väska Alltid: penna.. och mer.
Dag 05 — Bild på vad jag senaste köpte. En ring jag ska lämna tillbaka för att den var för stor. 

Dag 06 — En före och efter bild när jag fixar mitt hår. Jag borstar bara det.
Dag 07 — 10 senaste låtarna på min spotify lista. Anv. inte spotify längre. Några av de senaste knarket: Get lucky (Daft Punk), New day (Alicia Keys), All my people (Alexandra Stan), Marabou (Antonia), Pompeii (Bastille) m.m
Dag 08 — Favoritsaker. Läppbalsam (har en enorm samling av läpprodukter)
Dag 09 — Mina rädslor. As stated in 1st day, getingar. Att lida av en sjukdom/vara sjuk är också en enorm rädsla. 
Dag 10 — Gamla bilder på mig. Gå tillbaka i bloggen.
Dag 11 — Visa mitt favoritplagg. En röd, rutig skjorta med små, svarta pärlor på axlar och rygg.
Dag 12 — Min sommar. Ska spenderas i Vietnam och Phuket!!! :D
Dag 13 — Favorit tv-serier. Tittar aldrig på TV. Men då var det Lost & House.
Dag 14 — En av mina favoritbilder som jag själv tagit. Check my instagram: Saphientia.
Dag 15 — Tre saker som finns i mitt rum. Elgitarr (Ibanez), keyboard, stor TV.
Dag 16 — Smink jag använder. Ögonskugga, eyeliner, mascara, vit kajal, ögonbryn.
Dag 17 — Fem bloggar jag läser dagligen. Inte dagligen men jag kollar ibland in: Foki, LadyJ, Kenza.
Dag 18 — Vad hade jag på mig i dag. Söndag: bara pyjamas.
Dag 19 — Min favoritlåt och varför. My gosh.. All time favorite är "Before I forget" av Slipknot. Varför?: Har varit ett Slipknot-fan sen mellanstadiet och denna låt kan jag aldrig säga är dålig. 
Dag 20 — Hit vill jag åka innan jag dör. Bran slottet (Dracula) i Rumänien.
Dag 21 — En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna. Insidious, Grave Encounters, Contact. Blev mina 3 favoriter..
Dag 22 — Min dag i bilder&text . Vaknar upp, hatar världen, åker till skolan, åker hem, pluggar lite, surfar på nätet, sover.
Dag 23 — Den bästa dagen på året och varför. Den dagen jag blir extremt glad över något. Kärlek, success, cash, upplevelse, vad det nu är.
Dag 24 — Vad jag vill jobba med när jag blir vuxen. Mina nuvarandra planer är biomedicinsk analytiker, så det är väl det jag pluggar till att bli. Jobb inom kriminalen.
Dag 25 — Någonting jag vill göra just i denna sekund. Plugga. Måste.
Dag 26 — Ditt favorit nagellack. Svart.
Dag 27 — Detta är jag beroende av. Musik. Så typiskt. Mascara annars.
Dag 28 — Hur jag firar julafton. Som alla andra?
Dag 29 — En låt som passar mitt humör. Lyssnar just nu på New day med Alicia Keys.
Dag 30 — Hur det gick med målet från dag 2. Åt helvete. Nej, vi får se.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards