Alla inlägg under april 2011

Av Soof - 30 april 2011 23:43

  Messy, but whatevurr.

Håriga naglar.


Sista dagen av april, som om ca. en kvart kommer att försvinna. Redan maj...? Och jag som klagade på att mars kommit för något som känns som förra veckan.


Skolan kommer att ha en Mario Kart tävling! Jag har skickat en anmälan på att delta. Jag vill verkligen att vi ska game:a Double Dash istället för cp Mario Kart Wii. DD är en klassiker som alla älskar, mycket populärt och älskvärt. Om inte så måste jag annars sitta och djrua M. Kart Wii... Vilket jag egentligen inte har så jättestor lust med, gilla ente spelen. Whatever... Challenge accepted.

Av Soof - 28 april 2011 21:34


Vad fet man blev när man roterade bilden...


Efter skolan stack jag och Potto spontant till hans landställe ute i nowhere. Det var väldigt lugnt och vackert, mycket bra för själen; att få släppa all stress och bara lalla runt i naturen... som jag inte gillar. 

Av Soof - 27 april 2011 17:31

 

MINMINMINMIN!!! I has it, höhö!


Yepp, nu har jag äntligen fått min grymt efterlängtade Mini Pro. 


Igår var det sista dagen innan skolan började igen... 

Jag och Potto åkte till Skansen och lekte. ...Vad mer kan man säga om det? Det var kul att se getterna *hostvädurhost*. Och så var det så soligt och nice väder.

Efteråt blev det kallt och regnigt.

Av Soof - 24 april 2011 13:12

 

Vacker dag. Nu är jag glad igen! 


Har äntligen sålt min LG mobil! Finally. Vilken plåga jag har fått gå igenom, med en massa skitkunder. Hade en annons på Blocket, men gissa hur jag fick den såld? Jo, genom Pottos polare. Hade inte behövt Blocket alls. -.- Har i alla fall sålt den och beställt en Sony Ericsson x10 Mini Pro Red nu.  Den borde komma nästa vecka (segt) p.g.a alla helger.


Har varit sjuk de senaste dagarna. Som jag har nämnt innan. Men nu känns det väl lite bättre. Potto kom och tog hand om mig jättemycket. Jättegulligt.


Snart är påsklovet över... Men jag börjar inte förrän på onsdag (make up-test på tis). Känner att jag kanske borde ta tag i vissa skoluppgifter. Måste... hålla... ut... till... sommar...lovet. 


   Pottos födelsedagspresent till mig som jag segat med att lägga upp

Våg och Vädur, pure silver.

Av Soof - 21 april 2011 12:28



Fyllde år igår. Var kind of deprimerad hela dagen, kanske mestadels p.g.a Albyh**an. Sebbe är mitt sista hopp. Eller inte. Tack vare Potto min älskade så har the view sträckt ut sig ännu mer. 


AAAANYWAAAYY! Träffade Potto och vi åkte till Kungens heta Kurvor och lallade runt i området. Sen impulsköpte jag hårfärg. Vi åkte hem till mig och färgade mitt blekta område rött. Tack, det var permanent hårfärg och resultatet blev helt okej, lite för mörkt, men vafan. Jag är nöjd. Nu behöver jag inte tänka så mkt på håret på ett tag. Köpte däremot ännu ett paket med lila hårfärg. Vet inte när/om jag ska färga det svarta håret till lila.


Vad kul att man varit småsjuk hela dagen. Gud hatar mig. Och det blev inte bättre idag. Jo, halsen har försvunnit men näsan är bara värre. Förkylda mongoj*vel.


Bye cruel world.


Måste se till att vara upptagen för att inte vara deprimerad.

Av Soof - 19 april 2011 18:52

 


Det är sommar. Or almost... Mycket sol i alla fall!


Festen hos Diana var helt okej! Men det blev inte så jättemånga bilder. Stackars Almish som var den enda svennebananen. xD Men skitfin var hon, desmamma med Diana och "Ariama"!


Dagen efter åkte jag och Potto randomly till Kista och storturkshoppade skitsaker i en affär efter att ha sett en annons om billigt godis där. Träffade även Agam randomly när vi kom ut från Kista tunnelbana. Det tog inte lång tid att hitta stället. När vi väl var där så impulsköpte vi chips och dricka, quite a lot för två personer... + godiset. 


Vad gjorde vi sen? Jo, åkte tillbaka hem till mig och började game:a hela dagen. Well, jag djurade Zelda: Ocarina of Time igen och lite Twilight Princess också.  Det är typ 34563:e gången jag kör om Ocarina, so guute! And that's pretty much vad som hände i flera timmar. Spelberoende. Har en massa stuff att uträtta men... Spelen tar över. Oh, godiset, chipsen och dryckerna ersatte lunch, middag och delvist frukost. ENTE BRA! Vill inte ha godis and that shizz på två månader.


Imorgon füller jag år! Jag ente tro att jag blir 17... Nej, det funkar ente. Bara ett år kvar innan jag blir 18!!! Ska spendera mina sista timmar som 16-åring genom att... Gråta. Eller kanske game:a. Eller skriva lite kort om mitt 16-åriga liv som 16-åring.

Here we go: JAG ENTE VILJA "GROW UP, BE A STAR AND WANNA HAVE BOOBIES"! No, men 15-16 åren är de vackraste i ens liv, då man är snüggast. Snyggaste güzzen. Vafan är det jag skriver? Men snart är de åren över... Snart ligger jag under jorden eller i en burk som någon använder för att röka pipa av. Aja, låt livet flyga på. Jag ente kan göra något.

Oh, I've got an early burfday present från Potto! Helvete vilken grej! Men ente en bild nu. Jag fixar senare.

Av Soof - 16 april 2011 14:10

  


Nu är det påsklov! Och jag kan fortfarande inte få in det! 


Efter skolan stack jag och Potto iväg till somewhere som vi inte visste först. "Vad ska vi göra?" Det slutade med att vi stack till Naturhistoriska Riksmuseeet och glodde på Cosmonova!   Jag tror att jag redan har sett den där filmen... "Sea Monsters"...  Känner igen den. Aja, nästa gång blir det "Hubble"! Älskar rymden.


Solen sken och våren började komma fram och jag gick runt utan jacka och kände mig lite friare. Eller kände mig väldigt fri, inga läxor eller annat tjobbel. Jo, okej, liiite läxor har man alltid, men orkar inte tänka på det nu. 


Sen stack vi tillbaka till stan där jag och Potto efter ett tag behövde dela på oss för han skulle iväg till sin hatade körgrej och jag stack iväg själv och köpte påskishgrej till ja. Som vanligt skulle Sten vara i stan. -.-


_________________________________________


- Yeeey! Kan finally dra ut och jogga. Varmt nog. Fatsoe. 


- Idag blir det fest borta hos Diana, 'cause she's 18!!!


Hej då. Måste bajsa.



OH...


   Skolan är en farlig plats att vistas i...

Av Soof - 16 april 2011 13:58

GAAAHH! Can't believe it! Det är påsklov redan!

Jag kommer ihåg i början av projektveckan när jag tittade på schemat och bara drömde om att begå självmord. Men kolla var vi är nu? Jag klarade mig igenom veckan! WOOP WOOP, so happy!


Redovisningen gick bra förutom att jag blev basjnervös och insåg efteråt att jag var den som hade mest att snacka om... Medan de andra, möjligtvis med undantag från Micaela, inte hade lika mycket att snacka om. Jag var en intervjuad militär, trogen "GHHADDAHHFFIIIEEE!!!"anhängare. Aja, det är över.


Det var jättekul att få jobba med dessa people. Och jag kom bra överens med alla.  

 August var en liten ansvarslös knutte. Men i slutändan så hade han ändå något att bidra med i redovisningen. (Nyhetsredovisning).



  Jag och Jimpan hade kul med Micaelas dator.

Ovido - Quiz & Flashcards