Alla inlägg under februari 2012

Av Soof - 27 februari 2012 18:48

Blubb... Blubb...


Idag har jag varit med Khil x2 hela dagen och ooouff vilken dag! Det började med att hon berättade att hon knuffade en kvinna (som började knuffa KK först) för att komma fram till mig. KK var sen så hon gjorde detta "for me" för att komma fram snabbare, hahahaa?? Vi lallade runt i stan, shoppade lite stuff, mostly shit food.

Sen sneakade vi in i biografen i stan och hamnade i någon pensionärfilm, med bara gubbar och gummor som kollade. Vi var ute efter Star Wars 3D but failed. Jag vill inte skriva i detalj, cause who knows vem som kommer att läsa allt? Plz, don't rape me! Ne, men vi hade en heeelt crazy dag där vi gjorde en massa spontana saker och jag är nu ganska utmattad efter att ha varit ute och gått och burit på en ganska tung axelväska och gjort allt. Men to sum it up så har det varit en skitrolig äventyrsdag! 


Mina Större planer för våren/sommaren hitills, med vännorna:

-Campa i the rape skog, gotta get a tent!

-Grönan!

-Klubba & supaaa!!!! (blir 18). Jk, vill inte dricka så mycket. 

-Flyga luftballong!!! YES!!! Kan finally börja checka av i min "Adventures-to-do-before-I-die" lista.

MÅSTE SPARA EN MASSA PENGAR NU!


Yeah, wow, that's about it... Noo, men det kommer fler adventures, men dessa ovan är planerade och ska fan genomföras! De andra "äventyren" är the usual: bada och kissa i vattnet on le beach, lalla runt i stan and do crazy shit, blablabla. And then resa med famili hopefully.   Damn it, jag ser fram emot våren & sommaren! 


Now some pictures from today:


   


ILLUMINATI UTAN ÖGA!!!  


 

Original...


I found this creepy ass baby carriage som jag instantly blev kär i!!

Av Soof - 27 februari 2012 18:45

 

Av Soof - 19 februari 2012 11:34

 

mine is upper right corner

vi gjorde denna under bildkursen förra terminen. 


My emotional life is SHITTY AS HELL right now. så jag känner inte för att uppdatera nånting på bloggen för jag har lite svårt att känna glädje i livet atm. Eller jo, jag har ju garvat inälvorna av mig men jag har ändå en tomhet i mig som jag måste komma över innan jag kan leva livet fullt ut, mentally. Im doing great, det är inte så hemskt som det låter och jag är på bättringsväg. Jag tror att genom att bara skriva detta inlägg så visar jag att jag är on the right track. FUCK YEAH! I'LL CONQUER THE WORLD!

Ovido - Quiz & Flashcards