Alla inlägg under november 2012

Av Soof - 28 november 2012 20:22

V. 48

"...De goda aspekterna mellan planeterna följer den enda efter den andra och dessutom påverkas det tredje huset för kommunikation och interaktion av en månförmörkelse på onsdag som kan betyda helt nya kontakter eller viktiga samtal som verkligen äger rum: det samtal som du verkligen har väntat på också...".

 

"Dagens horoskop Väduren

28 nov 2012:

Idag kommer fullmånen och månförmörkelsen i tvillingarna att påverka ditt tredje hus för kommunikation. Idag är det dags för dig att ha det där viktiga samtalet med någon som förändrar allting till det bättre. Venus bildar också en sextil till Pluto. Det känns bra eftersom du når viktiga målsättningar."

 


Called and talked, negotiated for the cruise.

Av Soof - 25 november 2012 22:08


Jag, Diana och Olga stack till Viper och vi stannade där för länge. Vi kom dit vid ca. 21.30 och stanande tills det stängdes kl. 04.00, 7.5h Jag dog! När jag satte mig på tåget hem så somnade jag hela tiden men var ändå medveten om vad jag höll på med så jag vaknade upp och försökte hålla mig vaken. Kunde inte sitta ner i realized så jag tog och ställde mig upp efter halva vägen, still wanted to fall asleep while standing up. Men, men, när jag kom hem vid ca. 5.30 (?) så var det bara att byta om och slänga sig direkt i sängen. The best feeling ever! Sov astungt och skönt och vaknade vid ca. 13.30 av att det höll på i huset!!!! Fyfan, avskyr när man blir störd under sömnen!!! kunde säkert få 2h mera sömn, men trots 8h så var jag fortfarande trött under dagen, took a nap. 


Ajjjaaaaa, hur som helst. Träffade Erik Apa och Athir, gamla personer från Frunken. Hade snack med Erik om hur livet går och sånt, sweet! 

Av Soof - 24 november 2012 15:58

Det var äntligen fredag! Enligt veckohoroskopet ska helgen vara rent positiv i allmänhet och fredagen har redan bevisat det!


Jag och Kk "slutade" efter lunchen. Vi gömde oss i toaletten i Pavlov och spelade kort medan vi lät tiden gå så projektmentorn skulle gå... :P 


Som två lodisar


Diana gick upp och tog mina saker åt mig från skåpet och så åkte alla tre och hängde lite i stan, kollade kläder och sånt. Sedan åkte vi till Hornstull and got our sh*t. Efter detta behövde Diana åka hem och fixa sig och jag och Kk fortsatte att hänga i stan. Vi åkte bl. a till Skrapan och tittade ut i det mörka Stockholm.


View från Skrapan


Kk upptäckte senare  att hon fått pengar på kontot och detta betydde att hon hängde med för att klubba denna kväll! Det började med att jag och Diana skulle dra och klubba på Laroy. Men sedan ville Inara joina (though she never came), sen joinade Kk och sen Rosanna och den andra tjejen jag glömt namnet på. Så vi fem tjejer träffades på Laroy och dansade. Steven var där!


Sitter på någonting... Luftkonditionering? 


Självklart skulle han ringa och ville ses... Vid kl. 00 gick vi alla för de andra killarna hade nu joinat oss och väntade på oss utanför klubben. Herregud så crowded klubben var vid denna tid!!! Det var en enorm kö och jättemycket trängsel till garderoben! Alla kom ut levande och utanför träffade vi Farhat, Islam, Zakir/Zair(??) och Dasha (Sasha? xD). Vi försökte ta oss in på Lab men lyckades inte så alla satte sig i olika bilar och vi for till "Grottbaren" i Gamla Stan, I dunno the name of it. Där hände det skit för mig. We talked, I got waaaayyyy too many drinks!! And bluööörggghhh! Jag gick ut för att ta lite friskluft men kom inte in igen för jag fick inte. Kk gick och hämtade mina grejer och jag, Kk och Islam stack till t-banan. Jag och Kk hamnade i donken i Medis och then ended up i Kk's hem och sov över där, första gången jag besöker hennes home. :P 


Så denna fredag/fredagsnatt var väldigt spontan och random, which I totally looooooveeeee!!!!


Fick med en prick på pannan 

 

Jag kom hem vid ca. 12 på dagen and I still, now, feel slightly ill in the tummy, men inte tillräckligt mycket så att jag ska stanna hemma! För idag, lördag ska jag ut och festa igen!! Wööp wöööp! 


As a note, denna kväll var för mycket... I'm surprised att magen och levern lever. As time goes: Wine, beer, Redbull, Vodka mango shot, Burn & vodka, some random red drink med Sourz and... kanske två klunkar av öl: BOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMM!!!!! HELL BROKE LOOOOOOSEEEEEE!!!!


Av Soof - 24 november 2012 15:47

Well first of all så vill jag bara uppdatera om min mobil... Ehehe, mitt favoritämne typ. I said goodie bye to Gingerbread, because of olika problem med det. Senare fixade my bro, le genius, something really cool to my phone! Först fixade han Jelly Bean (Not just 4.1, but 4.2!!!) till min Xperia Neo! Som är en 2011 mobil som Sony inte har planer på att ge uppdateringar på! And now I have 4.2 Moähäahahaha! Feel like a criminal. Sedan la han in en annan ROM som heter Jelly Sandwich, så nu kör min mobil på dessa and jag måste acceptera att jag inte är lika motiverad av att skaffa Xperia P längre... 


   


Yeah, så jag laddade också ner ett icon paket ooch fixade om the homescreen.

Av Soof - 18 november 2012 23:29

 


Yeah, ya' saw me! Woop woop, I'm so awesome! Jag har fixat tillbaka mobilen så den kör på GB!!!!! No more ICS Pureness!!! In yo' fayce!! Though I have a problem that I hope will be fixed... The stupid wifi "limited connectivity".......... Men när detta fixas så oooohoooo, I'm in love with my phone again.

Av Soof - 15 november 2012 00:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Soof - 14 november 2012 22:29

Ledig dag idag. Träffade tjejerna, Diana och Aramia and we hung out, sedan stack vi hem till mig och fetade oss enormt på snacks and sh*t medan vi såg på en skräckis och White Chiiiiiiicks! Vi umgicks och hade en mysig, chill, tjejtid. 


Denna vecka har varit chill när det kommer till skolan. Har SPT så alla slutar efter 13, har redan fått ut 2 lediga dagar denna vecka. Studiedagen i måndags och idag. HÖhehöh.

Av Soof - 10 november 2012 13:34

I måndags hängde jag och Kk efter skolan and vi implusköpte skor and I came home with these beauties: 


 

_______________________


 


Igår stack vi 4 tjejer ut. Vi gick till Entourage först men gillade inte stället så vi gick till Amnesia istället. That was an... Unusual night. xD


Ovido - Quiz & Flashcards