Alla inlägg under februari 2013

Av Soof - 18 februari 2013 20:43

I fredags den 15:e stack jag och Diana ut. Vi tänkte först sitta vid en bar, sen ändrades planerna till Amnesia men det slutade med att vi hände med Rushdi och hans polare "Koko". Vi hann dra till olika barer den natten. xD Trevligt, trevligt, schyssta killar.


Dagen efter, den 16e, lördag, stack jag, Diana, Kk, Flavs och Inara till Viper. Folk kom och gick... Det var ett kort besök för jag blev skjutsad hem and talked til 4 am (17e).


I've got like 2 pics this night, men de är så dåliga så denna post får ingen bild. 

______________


On the other hand så har min dag varit riktigt skitig. Have never felt this down before! Besides that så börjar jag bli sjuk och dör. Everyday I pray that the world will end, but they're never answered... :'(

Av Soof - 12 februari 2013 22:35

Omg, jag bara älskar och får rysningar av att titta på den här covern av min favoritk-poplåt, så fantastisk! 


Av Soof - 11 februari 2013 15:46


You can see me några gånger, find me. 

Vitt linne med kors av nitar & my half yellow hair.

Av Soof - 10 februari 2013 14:51

Igår lördag stack jag ock Diana till en musikvideoinspelning till låten "Boys & Girls" i klub ACE. Där var vi bakgrundsdansare till ett grymt och galet party som flippat ur! Ska bli spännande att se den färdiga videon! Det var otroligt kul att få vara med och medverka i allt! Vi kom dit från 12 på dagen och jobbade till 18, hela dagen hade jag heels on så vid slutet av dagen så var jag helt utslagen och trött.


MEN, no rest for us! On to buiznizz nr. 2, jag och Diana stack och hämtade lite "preparations" for the party som vi skulle till. Jag, Diana, Kk och Flavs skulle dra till Klubb Tivoli. Yes, efter 3 helger av hemmasittande så kände jag för att verklignen gå ut och röra på mig! Som sagt, trots att jag var utslagen efter musikvideon så ville jag ändå köra på! 


Jag och Diana stack till vår bar först, did some preparations och sen träffade tjejerna. -Insert event here- Efter det skulle vi till klubben. Well, från Fridhems så kutade vi heeeela vägen till klubben! Vi sprang säkert i 10 minuter för att hinna in i tid. Vi hann precis och kom in! Klubbens ena dansgolv sög, hatade musiken, it was like indie for the hipsters, inte alls passande till en klubb. Fast de hade We are the people med Empire of the Sun, men det är för att jag älskar låten, men annars är det inte en låt att dansa till. När det andra dansgolvet öppnades så var det house musik, much better! De körde Greyhound, helt fantastiskt. Klubben var väl helt ok rent generellt, snygg inredning and such men inte det bästa man varit på. Oh, träffade några gamla 93:or från IEGS, Safana, Leonardo, Karanja och nån mer som jag inte kan namnet på.


Efteråt när jag och Diana gick därifrån så insåg vi att klubben låg asnära Amnesia...... Oh God why. Vi sprang hela vägen från Fridhems för att sen inse att vi kunde åka till Centralen, well, nu vet vi detta till nästa gång i alla fall.


             
______________________________________


DJ at club Tivoli 


   


Av Soof - 8 februari 2013 19:19

Sauma skulle komma med men stack hem istället för att hennes fot tog för mycket av det. Hon kunde inte gå längre. Kvar var jag, Diana och Kk och vi åkte och besökte the abandoned building, första gången för Diana. Eftersom jag redan varit här 1000 gånger så tog jag inte så många bilder, bara 3st och det var ett relativt kort besök i byggnaden. Men några nya saker upptäckte man visst. Jag klättrade upp för trappan när vi var på taket, så bara jag klättrade upp för stegen för att se vad som var allra, allra längst upp. Jag fick se att man då kunde gå på taket ovan för "det största rummet, Galleriet" and I'll tell yaw... That roof ain't safe. So down I went to my safety. Vi tog också en liten sneak peak på den förbjudna källaren och den såg minsann lite läskig ut. Jag skulle vilja gå ner där men det finns farlig svamp där så man måste ha skydd. :( Sen fann jag en sprayflaska också, skakade loss och sprayade av det lilla som fanns kvar. Oh, come on, det lilla jag klottrade var ingenting jämfört med hela stället! Just look at the pictures down below! ... And that's just 0.0001% av hur nerklottrad byggnaden är. Oh well.



I verkligheten var den här platsen kolmörkt och det var rätt creepy att titta in i mörkret och se en silhuett av det där personliknande klottret. Bild tagen med blixt.

 

 

Av Soof - 8 februari 2013 18:59

Nu ska jag leka Instagram-wannabe och posta en massa bilder jag tagit. Jag försöker inte leka professionell fotograf, alla bilder har jag tagit snabbt, som en lek, att jag bara leker med kameran och fotar vilt på random saker. I don't have time to stop and make it perfect. 


                                       

Ovido - Quiz & Flashcards