Alla inlägg under augusti 2011

Av Soof - 31 augusti 2011 22:02

  

Min dag har varit alldeles för bra för att jag ska ta och plugga något idag. Många positiva och en negativ klump är vad som hänt under dagen. Dagen började med det som syns på bilden här ovan. Hihi. Lite ploumsnödig, hihi.    Nej, men ingen på tåget satte sig där.. ofc. Kul att se alla gå dit och sen upptäcka skiten på golvet. Lukten var förfärlig, som att någon hade diarréat. Well, om man tittar så är det ju värsta diarréhögen. Inga korvar. Mina teorier är: 1. En hund har diarré. 2. Busungar la dit den konstgjorda skithögen och sprayade bajslukt som man kan köpa. Jag vill nog tro på den första teorien för att den är roligast. Men fyfan vad det luktade!! Tror min nuvarande andedräkt luktar desamma. Känner mig lite småhög för att jag varit grymt social idag.   Fördjupa bekantskapen lite mer! Aja, moving on.

Skolan tar, som vanligt, upp bajstid så jag har no life = inte mycket att skriva om. Jag har knarkat dessa WASA knäckemackor, med smet på, hela veckan för att de är så fantastiskt goda. Blablablabla, jag är stolt över att jag kan plugga efter skolan + ha en regelbunden träning som jag faktiskt NJUTER AV! Det är därför jag behåller motivationen! 

O-ma-ga, tvåan har verkligen förändrat mig! Till det bättre!! Många insights and syner på saker och ting. Kan confirm:a att jag har personlighetstypen ESTP!   (Haha, nörd).  


   

Under veckan kom denne fågel inflygandes i min lägenhet och försökte ta sig ut genom förnstret. Stackars flygor, fåglar, getingar, kryp och allt sånt som tror att fönstren är portalen till naturen. THAT'S WRONG! Flyg tillbaka till balkongen! Durr... IQ 0.000004 Jag har låg IQ.


Andra veckan in i skolan och Diana is back!! So nice to meet her again!   Har inget annat att skriva om... Bara att jag gillar bajs på tåget. 

Av Soof - 25 augusti 2011 19:52

 

Av Soof - 24 augusti 2011 19:35

   

Hahaha, oj. Jag har inte uppdaterat på tusen år, eller sen skolan började... Varför? För att jag ärligt talat glömde bort att jag hade en blogg. Oh well. Det är inte kul i skolan... Man bombas direkt av jobbiga uppgifter. "We don't believe in easy starts" och det håller skolan i... Tack för den. Nej, men ärligt talat så känner jag att jag kan överleva alla ämnena... Förutom en. Matte. Inte för att matten generellt är jobbig och ökänd, jag har ju inte klagat på Matte A och B. Men nu har man C, med inte vem som helst. Man har det med helvetiska Dr. Pol! 


Förutom att han känns lite smårasistisk och gärna sätter höga förväntningar på vissa elever based on hur de ser ut så ger han helvetesmatteuppgifter! Det går inte. Det är seriöst MVG-nivå som är standard här. Uppgifter som kräver minst en hel A4 uträkning är, i min åsikt, MVG. G-nivå tar aldrig en hel sida, och VG knappt. Och sen har man såklart honom i Fysik A också... Haha, kill me. 


Ettorna känns som små knattar som lallar runt och tror på högstadienivå här, men de vet inte vilket helvete som väntar längre in i livet.  


Åh, jag måste berömma biolog-Einstein-läraren.    Haha so funny att han lipar lite halvt som Einstein. En sten. Jag ser fram emot biologi B, speciellt när man har Einstein som lärare. 


Vad mer kan man klaga/berömma om allt nytt? Mjäh.. inget jag kommer på som är nämnvärt. Tvåan är värst and I have to live through it. Första terminen är väl värst, kan jag tänka mig... Här är man bombad. 


Nu ska jag ha sååå kul med min äckliga mattebok med det äckliga, dumma matte-MVG-nivå pappret som man fick FÖRSTA lektionen. TACK-och-HEJ DÖ.   

Av Soof - 21 augusti 2011 16:15

  My eyes are so shinnneeyyhh

Jag har blivit blond i hela håret, blekte allting. Nej, jk. It's the usual. Ska färga rött idag.

_____________________


Min sista dag som etta i gymnasiet. Den där söndagen som var de sista timmarna av ens gamla år. Darn it, nu kan man inte tänka att man är de minsta i gymnasiet som ska ha mest hjälp. Nu är det andra småknattar som tar ens plats och man är ett steg närmare att bli de största... Igen (grundskolan).

Av Soof - 18 augusti 2011 16:49

Happ, där for min broder iväg för att plugga i Linköping. Teknisk fysik är vad som ligger framför honom. Borta i 6 år, varav 1 år kanske blir i Kina. HAHA, duh Chineseeee boi. Kommer att bli ganska tomt utan hans roliga kommentarer och geniala kunskaper inom data, teknik, matte, skola... OH WELL. Alla växer upp och går sin egna väg. Han bor med mycket bra polare så allt är lugnt.   

Av Soof - 18 augusti 2011 15:06

 

Av Soof - 17 augusti 2011 00:20

  Polaroid Pogo Photo Printer


 

WOOP WOOP! Den är nu min! 

Detta är en awesome liten fotoskrivare som skriver ut små bilder som även kan användas som klistermärke om man vill. Anyway, man behöver ingen bläck för att det speciella fotopappret innehåller speciella kristaller som får färgerna att komma ut tack vare skrivaren. Awesome grej som man kan skriva ut trådlöst via Blåtand (Bluetooth) och även kamera. 


______


Jag fattar ente varför jag suger på att uppdatera. Mycket händer i vardagen men jag orkar inte lägga ner lite tid på bloggen... Kinduh sucks... Jag klagar hela tiden utan förbättring... Aja.   

-

Av Soof - 14 augusti 2011 19:30

   

 
Ovido - Quiz & Flashcards