Alla inlägg under april 2012

Av Soof - 21 april 2012 17:15

              Find me in the picture


Så det var väl mestadels såhär jag firade min 18 årsdag. Fantastiskt kul var det!!! OUUFFFF

Av Soof - 13 april 2012 12:41

Här är filmningen av besöket av mentalsjukhuset, kanske inte så coolt som bilderna (några inlägg innan) visade:










Av Soof - 13 april 2012 12:31

Nu kommer ett inlägg med naglar jag inte orkat lägga upp de senaste veckorna.

Ursäkta all redigering på dem, jag gillar bara att stärka effekten på naglarna.


 Rangordnat efter tid, från då till nu: 


       


Av Soof - 11 april 2012 00:12

Idag fyllde kk 18 år! Så vi firade hennes dag genom att börja dagen med att ses kl. 10 (vilket är tidigt för mig under ett lov) och umgås. Jag ville åka och hitta denna del av ett mentalsjukhus som skulle vara 50-50 övergivet/inte övergivet. För jag kunde inte hitta någon research som berättade om det var övergivet eller ej. Vi hittade platsen som jag hoppades skulle vara övergivet. Olyckligtvis så hade de renoverat om det. Besviken som jag var så tänkte jag och kk åka tillbaka till stan, men efter lite spontan info utifrån så hittade vi ett område som var övergivet! Och det var fortfarande ett mentalsjukhus! Dämn, my dream! Allt var låst, ofc, typ all hope is gone and everything. Men så plötsligt så ryckte jag i en dörr... Och den rörde på sig! I was like hauiofhelwuiafhh!! IT'S OPEN!! fnesitfhailru. Så vi gick in. Vi tog en promenad där inne i korridorerna, fotade och filmade lite. Och det var allt vi gjorde! Okej?! Ingen vandalisering, I'm totally against it! 

Efter det så träffade vi ac & kk's 2 other besties och umgicks. Efter det såg vi the Hungergames. Skit. Bra. Film!!!


           

Skapa flashcards