Alla inlägg under juni 2011

Av Soof - 30 juni 2011 13:19

 


Imorgon bär det av till Rom, Italien! Jag sitter och har gjort nada. Har inte packat eller någonting. Men det är väl bara kläder och lite småsaker som ska in i resväskan. Nothing major. 

Kommer ente att blogga under resan, and I'll be back... den 8:e? Tror jag. Aja. Borta en hel vecka. Efter Italien blir det precisionsplanering för Europa! WOOP WOOP!

Av Soof - 26 juni 2011 01:34

 

Love, love, love till silverfärgen!


Myes, jag håller på med naglar vid denna tid. 

Har varit hos Puttelini hela dagen och har därför inte haft tid med nagelgrejerna förrän nu på natten.

Av Soof - 25 juni 2011 23:45






"Mamma, kan du be moster köpa lite nagelpenslar/nagelgrejer till mig?" 


And this is what I got:


Myyyycket bättre än förväntat!


Den där vita stora flaskan är nagellacksborttagning på feta 500ml!

Av Soof - 21 juni 2011 19:48

   Höger 


  Vänster


Funny hur högra handen blev snyggare, imo, trots att jag är högerhänt.


Har varit sjuk i några dagar så jag har pretty much gjort nada... Kul.

Mysigt men ganska tröttsamt med regnet som forsar ner.

Av Soof - 19 juni 2011 19:15

Okej, I got bloggraped. But still. :) mycket fina inlägg av tjyven som skrev den!

Av Soof - 19 juni 2011 19:00

Potto är en mycket snel pojke som alltid vill vad som är bäst för mig, och jag älskar honom JÄTTEMYCKET :D han vara mycket fina mannen som alltid tar hand om mig och bakar bullar till mig   och han vara mycket snygg när han står där i köket å lagar mat till lilla mig, han vara mycket duktiga kocken med underbara nachos  


Och jag älskar när han överraskar mig med saker jag inte alls väntade mig, och jag vill ente ha någon annan än min mycket fina mannen


Jag älska honom väldig mycket   han tar fram det bästa ur mig       



Av Soof - 17 juni 2011 14:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Soof - 17 juni 2011 14:15

  Yummyness yesterday



Har genomfört några få planer som var planerat att göra under sommaren. Den största planen är kvar... Att sitta och educate myself om shizz I want to learn more about.

Ovido - Quiz & Flashcards