Direktlänk till inlägg 5 maj 2013

Lizt

Av Soof - 5 maj 2013 13:15

1. Vilka svordomar använder du mest? Fan, jävlar, helvete.
2. Äger du en iPod? ipod nano 3G
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Beror på dag.
4. Filmer eller TV- Serier?  Filmer, orkar inte sitta och vänta på nästa + I don't watch TV.
5. Blondiner eller brunetter? Blondiner.
6. Vad tänder du på för tjejer/killar? Har ingen specifik mall jag går efter. Är öppen för allt. See my ex's and you'll see evidence.
7. Favoritserie? Lost
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Säkert någon Disneyfilm.
9. Du får spendera en dag med en kändis, vem? Internetkändis: Shane Dawson.
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hur mycket vinner jag? Skulle köpa Space Mountain i Disneyland, Paris.
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Det händer. Men jag kallar mig själv lat än andra. 
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Mobilsurf.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? I don't have en CD spelare här.
15. Snyggaste kändisen? Kvinnlig: Natalia Kills, Man: Robert Downey Jr, Bradley Cooper, Johnny Depp and moar. <33
16. Många vänner eller få riktigt nära vänner som du litar på? Få såklart.
17. Vad åt du till frukost senast? Fet meal.
18 Använder du huvtröjor? Nee.
19. Kan du vissla? Ja, bara en ton. Kefft...
20. Instagram vs. Facebook? Instagram. Omg, yes, I just said it. 
21. Vilken är din favorit attraktion på grönalund? Pop-expressen ftw!!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? 
Tbh, nej. Finns inget dåligt att säga om mig, förutom att jag är konstig. :)
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 
666
24. Hur många minuter tar det till skolan för dig? 
Ca. 30 min.
25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? 
2 tågstationer.
26. Hur många syskon har du? 
2 bröder, äldre och yngre, så jag är mellanbarn. 
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
 Vanligtvis nej. 
28. Vilken film kan du alla replikerna till? 
Jag kunde till the Incredibles. Haha yes, den animerade filmen, I love it.
29. Fredag vs. Lördag? 
Fredag!!
30. När flög du senast? 
Till Paris förr-förra året.
31. Hur många bollar kan du jonglera med? 
Fake-jonglering: 2.
32. Läser du för skojs skull? 
Skulle vilja göra det oftare men gör inte det... 
33. Pratar du några andra språk? 
Förutom sv och eng: Vietnamesiska.
34. Diskar du din egen disk?
 Ibland.
35. Har du gråtit offentligt? 
Yeah, and I don't regret it.
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
 Stationär ftw!!
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? 
Tbh, nej, för det kommer natoorligt.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Tankarna kommer och går, men nej.
39. Ligger du på första dejten? 
Hahaha, dafuq?! Ofc I do. Duuuh. Lol, ofc not.
40. Kan du kasta macka? 
Nej, failar hårt xD
41. Vad föredrar du för musik? Det skiftar mycket efter mitt humör och outlook on life. Nyligen var det mycket clubbing och dunkdunk, mainstream shit. Nu är jag inne i mer musik för smarta (haha), "indie", rock, etc. Går tillbaka till den jag en gång var!
42. Vad har du med dig in på bion? Godisssss!
43. Grundskola vs Gymnasiet? 
I grundskolan var man ju en stjärna gällande betygen, men i gymn. är alla mer mogna och därför är relationerna här bättre än i grundskolan, men betygen är inte lika bra som då. 
44. Har du dejtat någon av en annan religion? 
Yes!
45. Vad har du för väder?
 Nu är det början av maj, så det är soligt. Finally.
46. Vad hette du på playahead? 
Omg, I don't remember! Tror det var typ "SoofSlipknot". Väldigt likely för den perioden. 
47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? 
I've lost all interest in everything man. Men art & design är kul.
48. Gillar du att flyga? 
Ja! Jag älskar när man lyfter och landar! Känslan av "aaah, here I come!/yeees, we're here!"
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? 
Omtänksam kanske? Måste bry sig.
50. Vad äger du för mobil? 
Xperia Neo! Jag hatar och älskar den.
51. Vilken är din favoritdrink?
 Vatten. I'm serious. Vatten släcker all törst, den hjälper mot alkoholen, det smakar inget, det är den universiella "drinken".
52. Gillar du din boende-situation?
 Inom mig finns ett frö som säger att jag vill flytta ut och bo ensam med en massa hundar i ett område med få människor.
53. Vilken är din mammas hemstad? 
Ho Chi Minh, Vietnam.
54. Din pappas hemstad?
Kina..?
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 
Minst 7h. 8-9h är perfekt.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja, unfortunately är det ofta inga roliga uppgifter.
57. Är du duktig i skolan?
 I'm average I guess.
58. Vilken är din favoritfrukt? 
Säger aldrig nej till kärnfria vindruvor!
59. Äger du en systemkamera? 
Delar väl med brorsan, Nikon.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20 O.o
62. Tror du på gud? Ja, men inte den typiska ni vet om. 
63 Matte vs. Svenska? Svenska! Matte är jag sämst på.
64. Var vill du helst bo? USA!
65. Festar du ofta? Självklart, kolla min blögg. Men de senaste veckorna har jag inte haft lika stort intresse för det. Har besökt de flesta klubbar och det börjar bli entonigt. 
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det beror på person. 
67. Sämsta egenskap? Att jag är tystlåten vid träff av tjejer. Med killar har jag lättare att öppna för. Beror kanske på att jag vet att tjejer är mer irriterande, de dömer snabbt, är petiga, etc.
68. Ketchup vs. senap? Ketchup funkar med fler rätter. Men senap är också gött.
69. Sommar vs. Vinter? Sommar! För fester. Annars gillar jag vintern mer för att det inte är så dödligt varmt, man svettas inte och luktar bajs, nätterna är långa...
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? I was so close at doing that! Ja fan! Det är en av sakerna jag måste göra innan jag dör. 
71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? Thank God, no.
72. Favoritfärg? Röd. Och svart.
73. Tycker du om att krama folk? Egentligen inte. Det känns awkward på något sätt... Hälsokramar är okej, men inte mer.
74. 100% chans på 1 miljon vs. 50% chans på 10 miljoner? Klart man väljer 100% 1 Miljon. Nothing to loose, och man får enormt mycket. När jag var statist för Miljonjakten så var det en kvinna som hade 1 miljon framför sig (100%) och 5 miljoner i sin väska (50-50), hon tog 1 miljon såklart. 
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Not that I can recall, men Dragon Ball och Darren Shan saga har ofc väkt starka känslor.
76. Vilka kändisar har du blivit kallad "lik"? Någon random kines i en kinesisk film. I mean she looked beautiful men jag tyckte inte jag var så lik.
77. Vad är du allergisk mot? Pollen for sure. Råa morötter och röda äpplen också. 
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, har ju gjort det hela mitt liv.
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Kim?
80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Drar på muggen.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards