Alla inlägg under januari 2012

Av Soof - 28 januari 2012 21:31

 

-

Av Soof - 23 januari 2012 18:26

 

Av Soof - 22 januari 2012 18:10

       


fhwauieofnuaweonfapogarëgma


Tjäna mors(an). It's been a long, long time och jag kommer inte ihåg något av vad som hänt den senaste tiden. Men jak mår bra och jag hoppas att tiden kommer att gå lika snabbt som det redan gör. Redan två veckor har gått sedan skolan började. Schemat är så otroligt fantastiskt då jag har flera dagar i veckan där jag går halva dagen, har otroligt få lektioner eller har en håltimme. Ja, håltimme, hellre håltimme än lektion! WEEL WEELL. Bye.

Av Soof - 13 januari 2012 17:10


Here's a video om body modification. Allt från piercingar till bullar/bulor på kroppen. Och blod, sooo...

VARNING! Innehåller obehagliga bilder. 


My opinion? Alright, jag är öppensinnad och tolererar det mesta men tbh, den här videon gjorde mig rätt obehaglig med vissa bilder, vilket gjorde att jag blev emot de typerna av body modification. And yes, jag skulle då tycka att den personen som gjorde det skulle vara sjuk i huvudet.

Av Soof - 9 januari 2012 00:26

 


Åh, så poetiskt av dig. Nej, jag hatar dikter. 

Av Soof - 9 januari 2012 00:17

 

Av Soof - 5 januari 2012 20:18

  Någon har failat med livet


Jag har inte uppdaterat blöggen på åratal. Men låt oss prata om hur lovet varit. Det har varit fantastiskt med att få vila ut och skita i skolan för några veckor men jag kommer sakta tillbaka till arbetet... *suck* fml. Vid nyår åkte jag och Otto ut till stan och kollade på fyrverkerierna. Redan där jag bor hade folk på tågperrongen redan hunnit bli småfulla och en jävla snubbe började skrika "YALLALLLALALALALL!!!" över hela perrongen skitöhgt för att få de fulla tjejernas uppmärksamhet, vilket han fick för tjejerna ropade tillbaka (fulla personer - ofc), trots att snubben själv inte såg så full ut, utan bara hög. Det låter kul nu när jag skriver det här men just då var jag skitirriterad på alla och ville fylla deras munnar med knivar. 


På tåget var det en ölflaska som rullade runt mellan fötterna på alla, av tåget. Jag ville sparka undan den så fort den närmade mig, jag gjorde inte det i början, men när den hela tiden kom tillbaka till mig så fick jag damp och kickade till den. 


HUUUURSOOMHELST så var det mysigt att vara med Putte den natten. Vi åkte till Slussen och där var det proppfullt med folk, som tur så hittade jag och Otto en bra plats att se ut över allt. Poliser var här och där, tack, och när det smällde så... smällde det. I himlen och på marken, på folket. Hela bron var fullproppad av människor och just på den bron höll någon på med fyrverkerierna, crowded med folk, och BOOM!!! rakt på alla. Det verkade inte bli någon vidare olyka men det såg läskigt ut från där jag stod. Fick med detta på tape. 


Sedan förflyttade jag och Otto till en annan plats att glo på och där smällde det också på marken, verkligt nära mig och Otto. Hahaha, jag blev skiträdd och drog iväg Otto skitsnabbt, så vi sprang därifrån. Just a few metres. 


Blablabla, sen har jag gått på bio med polarna och vi såg Sherlock Holmes II, skitbra! Ofc.


Sen har jag spelat Zelda: Skyward Sword. Alla gamers vet vad detta betyder. Man offrar livet och lovet. Behöver inte säga mer. 


  Före12-slaget, konsert på gång.


    Folk förflyttar sig till bron och får alla att se ut som maggots/myror


WOOP WOOP RANDOM BILD! Cash flow!! Not really. Det är 50-öringar. J*vla korkskalle som inte kan återvinna korrekt.

7

Av Soof - 5 januari 2012 20:12

 

H&M och KICKS





 


Från vänster köpt från:
Vietn.

Vattumannen

Vietn.

Vietn.

Vann på en tävling

Ebay



 


Från vänster köpt från:


Vietn. 

kommer inte ihåg

H&M

Diamanten: H&M

Ovido - Quiz & Flashcards