Direktlänk till inlägg 27 oktober 2012

Hööstloov börjar! 3 events in one day.

Av Soof - 27 oktober 2012 13:00

 


So, the end of this week seemed really aawesome! Såklart var skolan och halva veckan ett jädrans struggle emotionally och schoolally. But in the end everything turned out well. Hopefulleyh. 


I fredags var det halloween i skolan. Dagen innan, sista sekunden bestämde jag och kk att vi skulle vara mimare tillsammans, vi failade hårt i att vara i rollen. Istället för att vara tysta och kommunicera med kroppen så stod vi och skrek överallt... Aramia var en häxa. Haha, nej, she was something I never understood... Och Diana var en pirat. :P 


 

_______________________________________


 


   Efter skolan stack jag, Diana, Aramia, Kk, Jimmy och Nadda till en restaurang och käkade och umgicks. Maten tog sin tid på sig, ca. 15 min och alla blev rastlösa. Men åh, så gott det var! Had an awesome chill time. 

______________________________


Det var inte planerat att jag och Diana skulle ut i kväll. Vi planerade att stanna hemma i fredags och chilla för att vi ska klubba idag, lördag. Well, ofc spontaneous sh*t appeared. Islam bjöd oss att dra och klubba. We were uncertain men till slut bestämde vi oss för att dra. Ehe... Vi flickor fixade oss och allt and guess what?! Vi kom inte in i klubben. Fyf*n så sur jag blev, fixade sig och allt och nu får man inte komma in! And guess what plan B was, hahaha, not surprising at all, yeah vi stack till baren istället. Hur många gånger i rad har vi varit där? Har inte koll, men jag tjatar hela tiden på de andra att jag är trött på baren och vill ha variation. Men okej, denna gång var det ju klubb som var plan A. Whatevurr. Soo, vilka kom? Nurlan, Islam, Diana, jag och någon ny kille.


  

 5 m. <3 U ass.

_____________________


Idag blir det fezzt igeeen! And this time we're gonna be a bigger group! Förhoppningsvis så kommer alla in i klubben idag, not like last time, förr förra veckan, Saumas bd party, då bara några få kunde kom in. Cause I wanna dance all night.


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards