Alla inlägg under december 2011

Av Soof - 11 december 2011 15:49

 

2

Av Soof - 11 december 2011 14:22


Från vänster:

- IsaDora Express gloss thingy, Åhlens

- H&M lip gloss

- MaxFactor

- Rolly Lip Smackers, Lindex

- Random lip gloss 

Av Soof - 11 december 2011 14:15


HAHAHAAHAHA!! Så himla creepy och rolig den här videon!! Förresten så är ju tjejen redan creepy utan make up...

Av Soof - 10 december 2011 13:55


Denna awesome video för sciencenörden att bli fascinerad av. Det är en bunt eldmyror som tsm flyter på ytan av vatten. Skitcool effekt från vattnet när personen försöker trycka ner högen av myror! Myrorna håller ihop, i vått och torrt!

1

Av Soof - 7 december 2011 17:14



Tänkte att jag kommer att visa min STOOORA samling av läpprodukter som jag samlat på mig genom tiden men idag har slutat p.g.a kostnaderna. Alla produkter kommer inte med p.g.a att jag slängt dem/gett bort, men de som jag har kvar kommer upp ofc. Kommer att då och då ploppa upp ett inlägg med bilder på några produkter från samlingen. + detta får en egen kategori på sidan.


- Tony Tint- Cherry, köpt i Vietnam, en koreansk produkt som är som en lip tint. 
- De två sista: Hawaiian Tropic, köpt på Åhlens. 

- Resten: H&M.

Av Soof - 7 december 2011 16:45

 


I fredags beställde jag dessa, ehehehe. Tänkte ha de för vintern. Cute winter boots!! Snart är det lov!!!

Av Soof - 4 december 2011 13:30

 

Ovido - Quiz & Flashcards