Alla inlägg under juni 2011

Av Soof - 8 juni 2011 18:58

De senaste dagarna har jag sugigt på att skriva vad som händer av en unknown anledning. Men nu när mitt sommarlov pretty much har börjat (behöver inte göra civicsprovet för att Mr. Lindqvist rättat om politiktexten och ansågs vara MVG = MVG i kursen = inte behöva göra något på provet = skita i provet och dra på Johnnys student!) så är man glad och känner att man kan göra vad som helst. Inget mera plugg! Så himla glad och fri!


I fredags så stack jag igen till Pottos bondeplats ute i nowhere. Eller som man annars kallar "landsställe"... Supervackert att vara nära naturen där inte många människor finns. Pottos familj var också där och så åt vi middag och lallade. Jette fina stelle.


 

 

Av Soof - 6 juni 2011 16:46

  Vänster


   Höger

Av Soof - 6 juni 2011 13:40

Uppdatering kommer när jag orkar.

Av Soof - 3 juni 2011 23:02

 


Gick och såg denna på bio idag med min brorsa. En timme innan filmen skulle börja så kom han in till mig och frågade om jag ville hänga med och kolla på nya mobiler med honom samt se X-Men. Höll på att plugga... typ. Men vem kan stå emot bio? 


Filmen var gryyymt bra! Precis som alla andra X-Men filmerna, eller alla Marvel-filmer, rent generellt, är helt fantastiska!

Av Soof - 3 juni 2011 15:41


Lila och silver.

Av Soof - 3 juni 2011 13:37

  Ibland känner jag att jag inte tillhör denna jord



Käftsmäll! Vakna! Skärp dig själv! Förbättring!

Jag behöver dessa hinder på vägen för att bygga upp en starkare person.


Det är aldrig försent för en förändring. Du får alltid en andra chans. Stå upp och försök igen med en annan metod efter ett nedslag, hitta en ny väg. Experimentera och lär känna hur du fungerar. Stå upp och visa att du är en kämpe som vet vad du vill och våga sträva efter det. Ta dig igenom alla hinder - som du lär dig av. Bygg upp nr. 1 som du har djupt där inne. Du måste förtjäna att få vara nr. 1, kämpa. Du kommer att få det du slitit för. Det är aldrig försent att börja om.

Motivation! Vilja!


Don't doubt your ability.

Av Soof - 2 juni 2011 21:56

Igår stack jag och Potto till grönan! Kände lite att det inte var lika kul som det var alla åren innan, man tröttnar ju på att åka samma attraktioner år efter år. Men det var kul ändå för att jag för första gången stack till grönan med en pojkvän. 

Vi åkte sjävklart Twister, den var mycket roligare än förväntat; jag älskar när det åker ner och att det är snabbt. Jag älskar Jet Line och Twister var typ lika bra som Jet Line, med kanske lite små skillnader. 


Jag har en video som jag filmade under Twister-turen! Men skitbloggen vill helvete inte konvertera skiten!!!


 

 

   Alla priser and stuff som vi kom hem med från Grönan.

Nyckelringen från Jet Line med Mr. Kouba pose.

Tur

Av Soof - 2 juni 2011 21:17

I tisdags så hade vi allra sista vanliga skoldagen för ettan i gymnasiet. Svenskan var sista lektionen och då bjöd läraren oss på glass! Yeey, fantastisk avslutning!


Efter skolan så stack jag och Potto iväg för att storshoppa. Köpte en maaassa kläder till sommaren + nya nagellack.


Sen stack vi och köpte en Etch A Sketch till Potto och alla Hello Kitties och en Mario Kart Wii....... Mobilsmycke.. Omg.


   Alla jag vill ha


Mario Kart Wii: Mitten. Jag sa till Potto att jag ville ha guldsvampen och molnet. Som sagt i ett tidigare inlägg så har Potto Alexander Lukas-tur, så utan att vi hade speciellt höga förväntningar så vred Potto fram precis det mobilsmycket jag ville ha!!!! Det tar inte slut här.


Hello Kitties: Jag hade ju grönt, rosa (som jag målat till guld) och orange innan. Potto hade exakt så mycket pengar så det räckte till hela kollektionen, 6st färger. Jag rörde aldrig Pottoas mynt som han använde! Och han fick fram ALLA färger som fanns tillgängliga! Först fick han fram en rosa, då tänkte jag att jag får en till rosa eftersom att jag målat över den gamla... 

"Vi fortsätter att satsa".

Lila. "OMG!"

Röd. "HOLY SHIIT!"
"Jag har bara ett mynt kvar, ska vi satsa?", sa Potto. "Aaa", sa jag. 

BLÅ! "HOLY OH MY GOD!!!!!!!!"


Shocked! Again! Omg... Nu har jag alla färger, inga dubletter. Inte ens rosa dubletter, för den ena är guld. Asså shiiieeettt!!! Skitläskigt! Jag har alla jag ville ha! Inget var slöseri!


Bevis på att Potto är skittursam.

Ovido - Quiz & Flashcards