Direktlänk till inlägg 9 februari 2014

Malin, Göta Källare & Kaos

Av Soof - 9 februari 2014 23:48

Soooo... Jag kom tillbaka till kära Stockholm!



Började med att träffa Malin på hennes gymn! Fick träffa hennes tjejkompisar också! Det var kul och intressant! Vi firade Cassandras födelsedag och åt kladdkaka. So that was Malins 2nd habitat. :) Efteråt stack vi till Lilje och shoppade lite grejer (akvrarellblock and other junk) samt till LUSH där jag köpte en ansiktsmask och fick ett prov. Sweet day! På kvällen var det dags för fest!


Stalkerbild på Malin och Sophia


Klubba i kära favoritStockholm!

Hur som helst, skulle festa med Diana och Gabby. Blev sååå glad att se vackra Diana komma där från pendeln! Super hugs were shared

Vi stack till Göta Källare! Lyckligtvis var Diana bekant med vakten och vi fick komma in utan att stå i kö. Inom säkert 10 min i klubben började Gabby må dåligt and shit happened. Hon började spy av häxmixen, alkoholen, and had to go home... Kvar var bara jag och Diana och vi hade minsann kul. Jag tog en öl... Shirina kom senare, kul att se henne, det var länge sen! As time went on... Så fick man en till öl i sig. Heh.. Not good. 

Shit happened here. Shirina fick problem med exet aaaannnnddd.... kaos. However, jag fick randomly träffa Arash! Ignacios bästis! Så trevligt! Han var hjälte nog att vissla på vakter att komma för att hämta exet.. Det var här som jag kände starkt att jag kände igen Arash från någonstans. "IEGS? Nej..." "Bror till ngn från IEGS? NEj....!" Efter ett tag så bara plingade det till i huvudet och jag kom på vem det var! Gick fram till honom och frågade "Arash? Heter du Arash?" "Ja!" I flipped out "IGNACIOOOO! Det är jag, Sofia!" and then we had a nice greeting. :3


A lot more.. A lot more hände denna kväll som jag tyvärr inte kan skriva om mer. Hoppas bara jag kommer ihåg allt detta som jag exkluderat när jag i framtiden blickar tillbaka på deta inlägg. Hint, hint: D.V Italien, Bologna, crazy sms & calls.

Efter klubben stack jag och Diana till donken i stan och efter en cheeseb. dog jag. Yeah, I did my usual thing. :) Kom hem runt 3? Hade långt samtal inne i badrummet och drack 3 glas vatten. Ingen mat... Mådde asilla. Dagen efter hade jag en hemsk hangover. Magont, obviously. Well... Jag var dum nog att köpa den där extra ölen. Men det kändes som att jag höll på att nyktra till i klubben! But it was the second drink som dödade mig xD men den fick man ju...


Vi kom såklart tidigare, då alla kröker innan festen

 

 

_______________________


On another note så har jag fått Malin att gilla k-pop! och speciellt Troublemaker! ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards