Direktlänk till inlägg 9 januari 2014

Jullov 2013 + random update

Av Soof - 9 januari 2014 01:30

Efter Parisresan träffade jag Aramia och Diana någon dag efter och det blev en kort dag för Sauma, som vanligt, kom otroligt sent, helt otroligt så sen hon var. Vi hängde i stan ett tag, jag köpte hårfärg för under Parisresan kände jag en impuls att färga hela skallen röd, I don't know why. Sen skulle vi se på Escape Plan, vi hade reserverat en plats åt Sauma men glömde hämta ut biljetten så när vi kom fram så hade någon redan köpt upp platsen. Försökte smuggla in Sauma men hon vägrade gå med på det, så det var bara jag och Diana som kollade. And damn it's a good movie!!! Skitbra!


 


Dagen efter hängde jag med Malin. Vi båda hade ångest och panik över skolarbeten som vi skjutit upp och som är ett berg, it still is today. Så vi bestämde oss för att shoppa tillsammans, snabbt och sen åka hem och plugga vidare. HA HA, about those studies... Ain't nobody got time fo' dat. Anyway, jag impulshoppade så mycket men ångrar inget. Det var också kul att få träffa Malin och tjejerna igen. Saknat alla kompisar så mycket!!!


Dagen efter var en hårdag. Jag färgade skallen röd under hela dagen, allt själv. Tog säkert 5h men jag lyckades få ihop ett hyfsat resultat! Och idag är jag fätt nöjd med det hela! I had my ups and downs under processen men Malin stöttade hela vägen

Sen var det trevligt att höra Jimmy igen. Vi snackade i typ 45 min, had updates om våra liv. Vi hade ju inte snackat properly sen studenten så det var lite att komma i kapp med. 


Sen kom nyår. Den var lugn. Firade med mamma då Johnny och Gänk var med kompisarna. Ca. 00.45 kom Islam och ville träffas. We hung out. Dagen efter var det dags att åka hem till Jönköping. Kort lov, orättvist då alla andra har en extra vecka! Islam skjutsade mig till Jkpg. Aaaannndd now my back hurts from all the sitting.

___


Update: Idag besökte jag Jaders nya lägenhet han precis fått! Nice place, nära skolan och nästan allt finns där. Sen besökte jag även Lelles lgh i Dalvik. Damn it's pretty!! Vi alla hängde och chillade.


Mähä, I find it random and funny

 


Kära Zelda <3

 


Har hittat ett fantastiskt spel på Apple store! Spelet är otroligt simpelt och dåligt, men det blir så himla kul för att allt är i memes. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards