Direktlänk till inlägg 1 juni 2013

Nada, yadda yadda snack

Av Soof - 1 juni 2013 23:14

Bild från min instagram: http://instagram.com/saphientia


Under veckan jobbade jag. I onsdags fick jag en inbjudan till att medverka i en filminspelning till filmen Gentlemen & Gangsters som sägs ska visas på bio 2014, där jag spelade en städerska, haha! Träffade nice personer på inspelningen. Dagen efter (oplanerat) ville de att jag skulle komma igen. I did, this time it wasn't as fun. Aja, hellre detta än att sitta hemma och inte tjäna ett enda öre. 


Nästa vecka är man också ledig trots att skolan är öppen och så. Men jag behöver inte komma till skolan. Har rensat skåpet och allt, så jag behöver bara komma på fredagen då jag tar studenten (fyfan). Sedan på söndagen och fram till veckan jag åker till Vietnam så blir det inspelningar till ett svenskt TV-program. Ska gå med Malin, brorsan och Diana vid olika, separata tillfällen. Pratar mer om detta senare, då tiden är inne. 


Annars har jag fetat mig som f*n de senaste dagarna, haha. Mycket godiskonsumption. Som sagt så festar jag inte heller mycket nu för tiden. Jag har till och med bestämt mig för att inte festa på slutskivan då jag tar studenten. Yepp, stannar hellre hemma. Jag ogillar studentskivor, de är likadana överallt. Gillar att dra till klubbarna som de är för allmänheten än en customized skiva med skitmusik och folk som är grupperade som de är i skolan (= ingen kommer prata med varandra, det kommer vara precis som i skolan). Besides that så är det i Lobby, which I do not like at all p.g.a flera anledningar.


Annars gillar jag livet som det är. Känner tristessen ibland under dagen men det kan jag lätt ändra på genom att jobba på några projekt/idéer jag har i huvudet. Men... Hahah, jag är så lat med att börja med sakerna. I'll do it when I feel like. Här är en lista av bland de "största" projekten jag måste ta tag i:


1. Lägga up några videos på YT. Videos där jag filmat övergivna ställen. 
2. Sminka en creepy mask på ansiktet. You'll see.
3. Har en filmidé jag vill filma in. Skräckis, vill filma i ett övergivet ställe.
4. Städa rummet, höhö.
5. Måla ner några bilder jag har i huvudet. 
6. Stjärnteckenprojekt. Filma en short movie om hur alla beter sig.


GAAH, and more and more. Men istället sitter jag och kollar på hundvideos på YT dagarna långa. EHEH... Nej men seriöst, YT:a "Coco dog". Hon är världens mest karismatiska hund på jorden!


Urrrr, jag har brist på samtalsämnen. Haha, känns som att jag bloggar som när jag var 18- år igen. Prata om annat som inte har med party att göra. 


Gillar att skriva på bloggen när jag har tid. Bara slänga ut hjärnbajs.


Det här är mitt idealliv


Istället för att bli kallad för "kattkvinnan" så är jag "hundkvinnan". Vad som är så perfket med den här bilden är att alla hundar är huskies!!!! ÅÅÅH, älskar huskies så mycket! Och om man tittar på bakgrunden, alla tavlor är ramade foton av hundarna. "That' s my family.". Ja, alltså jag vill inte ha en människorfamilj, för jag hatar människor. Att vara omringade av hundar är mycket bättre istället. Bo ensam med de i en egen liten stuga mitt i ingenstans.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards