Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

update

Av Soof - 13 maj 2013 20:00

Aaalright, det var kanske en månad sen jag gjorde ett ordentligt inlägg här på bloggen. Det är dags att uppdatera om vad som hänt, nu när jag tar en day off från alla skoluppgifter.


Mina huvudämnen på bloggen har varit mest om hur jag festat. Men på senare tid har jag inte haft tid och viljan att festa så mycket. Senaste gången var på Kristall, på Valborg och det var en rolig tid! Vi hann inte komma in innan 12 då gästlistan stängdes, men när vi väl kom fram så behövde vi inte paya ett öre, trots att det ryktades igenom hela kön om att man var tvungen att paya 160 kr. Well, jag och Diana kom in gratis, men tyvärr inte Sauma som var strax bakom oss. 


21/4 gick jag på en studentskiva, maskeradtema, på Collage. Jag gillar inte studentskivor så det här året går jag inte på många. 


Har varit grymt upptagen med skoluppgifter obviously. Det är inte förrän idag som jag känner att jag kan tona ner lite. Men allt är såklart inte över ännu. Det är mindre än en månad kvar till studenten! Can you believe it?! Jag slutar gymnasiet snart! Omg!! :( Vill inte växa upp. 


Har fått nya sommarplaner! Ska till Vietnam i en månad under sommaren! :D Och till Phuket med hela släkten! Woop woop! Men det är bara jag och brorsan som drar denna gång. 


Jag har också hittat ett jobb att köra på lördagarna!


Har blivit lite introvert av mig. Vill bara sitta hemma for most of the time. Is it bc I hate ppl or I actually enjoy being at home? I dunno. Har skaffat akvarell och akrylfärger för att måla. Here's one of my proudest paintings so far. Är inte 100% nöjd med den, känner att jag kunnat göra bättre. Jag började måla den på skoj men sen insåg jag att det gick bättre och bättre så jag tog det lite mer seriöst med färgerna men orkade ändå inte lägga ner my soul into it. But I'm still proud of it.


"The Freak"

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards