Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Primadonna girl, yeah, all I ever wanted was the world

Av Soof - 22 september 2012 11:55

Finally, Jungfruperioden är nu över och vi är nu inne i Vågens tecken! Dags för en period där relationer är i fokus (Våg) istället för jobb (Jungfru).

 

20/9 Tors


Efter skolan på kvällen så stack jag, Diana, Kk, Sauma, AC, Flavia och Ludde till Big Ben för att lyssna på some stand ups. Haha, stackars, några av de var så otroligt dåliga och ingen skrattade. Men de jag gillade var då ofc the host, Leo (killen med natural autotune) och kanske den sista killen också, med the joke about the 7-yr old girl coming up to him. Det var en mysig, stor och fin bar. Ehe, vi såg/träffade också en massa lärare från skolan xD Foster, Ericsson, Miles, Jones. Efteråt när vi var påväg mot tåget så gick vi förbi O'connell och Johansson :O Damn vad alla lärare är vilda på torsdagskvällarna. 


21/9 Fre


Grattis Malin!!!!


Efter skolan gick jag, Diana, Sauma och Nadda till el Pizza Hut och fetade oss. Nadda hade vunnit en "buffébiljett" från DNA-labben i biologin om Sangers Sequencing. xD Så därför stack vi hit och hade en mysig tjejstund.


På kvällen gick jag ut och träffade min älskling och vi hade några drinkar i den vanliga baren. Fick sällskap av några av hans (gamer)polare, men annars var det mestadels en stund där bara han och jag var i fokus där vi hade en romanisk tid. I en bar. Med öl. xD Hahaha! Efteråt smugglade vi in and I got almost busted in the morning, right after that he went. Han glömde sin mobil laddandes och utan någon kommunikation så kom han tillbaka och jag hade mobilen i handen och gav den till honom. Allt i tystnad. Bzzt bzzt. :D 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards