Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Summer 2012...... b..y...e...

Av Soof - 20 augusti 2012 21:07

 


Tiiidigt idag ca. kl. 09.25 träffade jag Kk och vi hänge. Vi åkte bl. a till våran "Walmart" för att jag behövde köpa skrivböcker och snacks. Sedan satte vi oss en stund vid våran brygga i närheten. Kort utomhusdag. The last day of this summer.

 

FYYFAAAANNNN!!! Nu är sommarlovet över! Jag är deppig och vill absolut inte gå tillbaka till skolan. Jag tänker bara kräka ut alla mina tankar i detta inlägg. 


Våren och början av sommaren var fantastisk. Det var fullt med aktiviteter och jag var på språng hela tiden, I guess antalet inlägg i juni bevisar detta. Men sedan började man få brist på pengar och aktiviteterna blev mindre och mindre och jag behövde anpassa mig till något nytt. Den här sommaren har varit fantastisk och hemsk. I guess... Denna sommar kommer vara väldigt speciell för mig. Jag vet inte exakt vad som får mig att säga detta men jag känner på mig att just sommaren 2012 är väldigt speciell. Jag tog kontakt med Malin och Jennifer igen och relationen med Malin har blivit väldigt starkt. Vi har snackat varenda dag under sommaren och denna sommar kommer bl. a minnas som "Sommaren med Malin" under de dagarna jag annars hade dött av tristess. Men också har jag fått lära känna och snackat med min rumänska snubbe under många dagar av sommaren och sen har jag haft flera hangouts med Kk ofc och sist men inte minst de fina tiderna med min älskling. En emotionell berg-och dalbana har denna sommar varit, stressig och pressande, och detta visas fysiskt på min panna där jag odlat finnar. :D


Enda anledningen till varför jag skulle komma till skolan skulle såklart vara att träffa folket där, men också för att få lite rutin i livet. Jag pratar om dygnsrytmen. Den måste ställas tillbaka och få lite rutin och struktur i sig. "Rubbandet" av dygnsrytmen blev till det extrema när jag träffade rumänska snubben. Vi satt några dagar i sträck och chattade till 5-7 på morgonen. Dessa dagar förändrade min biologiska klocka. Så den senaste månaden har sömnen gått upp och ner. Kunde vara vaken 24 h ena dagen och sova ut 12 h, vara vaken i 12h för att sedan sova 12 h igen dagen efter. Min rutin atm är att jag vaknar tidigast 14-15(btw, real struggle there. Använder väckarklocka för att vakna denna tid), går upp minst 1h senare och går och lägger mig kl 4-6am. Flera dagar har jag inte kunnat somna förrän kl 7 på morgonen när jag försökt somna kl 4.

Fyfan. Idag fick jag 3.5h sömn och hoppas att tröttheten ska slå in vid åtminstonde kl 3 så jag kan orka vakna till skolan imorgon... Men jag hade en tupplur på 45 min mitt under dagen och sen dess har jag inte känt mig trött alls. Shit. Please. Lemme sleep tonight. 


Well. Jag hatar skolan. Jag vill inte gå tillbaka. Jag vill inte gå i trean. Jag vill inte ta studenten. Jag vill inte tänka på framtiden. Jag vill vara ett barn för alltid. Jag vill att tiden ska stanna. Jag vill inte växa upp. Jag hatar världen. Jag hatar ansvar. Jag hatar schemat. Jag är stressad. Fuck you world. Fuck you so much. I fucking hate you. Jag älskar min kille. Jag älskar mina vänner. Jag älskar min familj. Jag älskar musik. Jag älskar spel. Jag älskar fysisk aktivitet. Jag hatar svett. Jag älskar min mobil. Jag älskar min bärbara hårddisk. Jag älskar mörkret. Jag älskar att nätterna är längre. Jag älskar regn. Jag älskar höst. Jag älskar min säng. Jag älskar sömn. Jag älskar min dator. Jag älskar mig själv. Jag älskar Maltesers. Och nu ska jag kolla på The Dictator. My last movie before death. 


Jag klippte lillebrorsans hår igår. Första gången jag klippte en kort killfrisyr, det blev förvånandsvärt bra! Someone's got some hidden skills. Haha, harkranken på slutet.

Lemme dance all night. 


Iz gunna be alright. :)

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards