Alla inlägg under september 2011

Av Soof - 13 september 2011 19:09

 

Soooooe... This has been a hell of a week. Det känns som att det är fredag för att jag har jobbat så mycket, men det är egentligen bara tisdag... Har fått råplugga fysik, matte och göra helveteskemin. ALLT till måndag och tisdag. Jävla naturämnen! 

Måndag kl: 07.45: Fysikprov + djura kemiläxan, sitta kvar tills skolan stänger (väldigt normalt - ej ironisk).

Tisdag: 07.40 Matteprov. 


Har fortfarande en massa skolgrejer att göra men nu känns det mera chill när allting inte ligger så tight efter varandra. 


Folk som klagar på att deras jävla gymnasieliv suger röv ska bara se den här skolan! OH HELL. You're gonna die you lazy bitch! -Jag får inget liv det här året. 


SOOOOM belöning/firande så stack jag, Diana, Aramia, Ann-Charlotte och KK ut och käkade på Donken efter skolan och snackade om allt möjligt, mest om färhållanden och kärlek... Girl talk, duuh! Fick veta nya saker om personerna   och de fick veta ny fakta om mig. Oh well, part of being social is dis.

Overall: nice, mysig, rolig tid med tjejorna. 

________________________


Jag vill att denna termin ska gå över. Jag ber om den dagen jag sitter i aulan och glor på när min Puttelini kör sitt spel på julavslutningen, as usual och underhålla hela skolan för att sedan ha ett fett jullov med snö. Ingen skola, inga kurser, bara frihet. And then... vårterminen då alla vaknar.   2nd year är en synonym till helvete.    


Puss och kram, din lilla svan, jag är en banan.




... Vah?

Av Soof - 10 september 2011 15:15

 

Av Soof - 9 september 2011 19:59

 

 

As you can see, I've got these boots from my rovery boi frend. That's all I've gotta say. I LOVE THEEEEEEEEEM!  

____________________


Sooooo, vad har hänt den senaste tiden? X-Country running IHC-thingy har skett denna vecka. Jag sprang bajset på en sämre tid än förra året. Typ två minuter segare. Efteråt åkte vi och besökte Pottos studentskivelokal, som förhoppningsvis blir den. Ligger i Stureplaaaan! Yey, riktig fest, 18+ alkohol!!! WOOP WOOOP! Jk. Men det ska bli kul. Alltid bra att man fyller år första halvan av året = 18 år = Får festa med alkohol. Varför var alkohol så viktigt...? Mjölner.


Vad mer har hänt..? Ain't No Mountain High... enough? Är låten som ska spelas av Curie, som Inter Haus Song Tävling om två veckor. Har inget speciellt mer att snacka om, för jag kommer inte ihåg vad som har hänt den senaste tiden. Det är ändå inte spec. mycket... Man har ju inget liv när man går i denna skola med NV.

Av Soof - 3 september 2011 17:40

 


Har köpt frön för att få denna vackra planta. Venus Fly Trap. Det är en blömma som äter insekter!   Den rör på sig också! Därför är den speciell och jag älskar den. Jag hoppas att den kommer att kunna gro i min grotta. Hösten är inte heller direkt det vänligaste för en blömma för att den inte får mycket solljus. Oh well. Nu får vi be för lille Nimbus. 

Av Soof - 3 september 2011 17:38

   

Av Soof - 1 september 2011 23:06

       

Resultatet ska bli som el tumme och el pekfinger. 

Ovido - Quiz & Flashcards