Direktlänk till inlägg 19 april 2011

During püsk lovish.

Av Soof - 19 april 2011 18:52

 


Det är sommar. Or almost... Mycket sol i alla fall!


Festen hos Diana var helt okej! Men det blev inte så jättemånga bilder. Stackars Almish som var den enda svennebananen. xD Men skitfin var hon, desmamma med Diana och "Ariama"!


Dagen efter åkte jag och Potto randomly till Kista och storturkshoppade skitsaker i en affär efter att ha sett en annons om billigt godis där. Träffade även Agam randomly när vi kom ut från Kista tunnelbana. Det tog inte lång tid att hitta stället. När vi väl var där så impulsköpte vi chips och dricka, quite a lot för två personer... + godiset. 


Vad gjorde vi sen? Jo, åkte tillbaka hem till mig och började game:a hela dagen. Well, jag djurade Zelda: Ocarina of Time igen och lite Twilight Princess också.  Det är typ 34563:e gången jag kör om Ocarina, so guute! And that's pretty much vad som hände i flera timmar. Spelberoende. Har en massa stuff att uträtta men... Spelen tar över. Oh, godiset, chipsen och dryckerna ersatte lunch, middag och delvist frukost. ENTE BRA! Vill inte ha godis and that shizz på två månader.


Imorgon füller jag år! Jag ente tro att jag blir 17... Nej, det funkar ente. Bara ett år kvar innan jag blir 18!!! Ska spendera mina sista timmar som 16-åring genom att... Gråta. Eller kanske game:a. Eller skriva lite kort om mitt 16-åriga liv som 16-åring.

Here we go: JAG ENTE VILJA "GROW UP, BE A STAR AND WANNA HAVE BOOBIES"! No, men 15-16 åren är de vackraste i ens liv, då man är snüggast. Snyggaste güzzen. Vafan är det jag skriver? Men snart är de åren över... Snart ligger jag under jorden eller i en burk som någon använder för att röka pipa av. Aja, låt livet flyga på. Jag ente kan göra något.

Oh, I've got an early burfday present från Potto! Helvete vilken grej! Men ente en bild nu. Jag fixar senare.

 
 
Ingen bild

hon den korta i krulligt hår

12 maj 2011 19:05

grattis i efterskott, pruttan!!

 
Ingen bild

.

12 maj 2011 19:55

siofia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards