Direktlänk till inlägg 9 april 2011

New technology!

Av Soof - 9 april 2011 14:38

En massa stuff har hänt men jag skriver det jag kommer ihåg.


Eftersom att min gamla goda Sony Ericsson k750i är död så lånade jag en av Pottos gamla mobiler som jag till slut fick! Innehållet i den är desamma som k750i så det är perfekt, den är som en ersättare. 



Jag använder inte min LG för att jag ska sälja den, har redan fått en nappare och jag hoppas att snubben ska köpa! Annars jag döda.



Min dator har varit helt kaputt död så jag fick Pottos gamla dator. I fredags (igår) så började projektveckan med sina skitsaker. Anyway, så vi åkte hem till mig för att koppla in datorn, hårddisken and all that stuff. Men POW! så funkar inte skärmen.Livet går under och alla sörjer. Men så hade Potto sin gamla skärm som han inte heller använder, så vad gjorde vi? Jo, vi bestämde oss för att åka hem till honom för att hämta skärmen och sen åkte vi tillbaka mig. 


Lyckligtvis så funkade allt! Skärmen + datorn = YEEEYY! Det var visst fel på den gamla skärmen, så den slängde vi till slut. Däremot så behåller jag min gamla dator, hårddisken. För det enda felet är att den behöver ett nytt moderkort. Eller så kan man bara byta ut delarna där inne och uppdatera allt. Yay!


  Schitt blogg som pajar kvalitén...


Gosh, jag är fett tacksam över alla grejer... <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards