Direktlänk till inlägg 2 april 2011

April...

Av Soof - 2 april 2011 15:01

 

Snart är jag 17 år... 


April är alltid en mycket expensive månad för mig. Måste spendera pengar på en massa saker och det är miljontals personer som ska fylla år just denna månad som man måste fira. Ge mig pengar.


Hade tänkt dra och besöka riksdagen idag men jag var för fet för det. Vad tråkig man är va? En tonåring som låtsas vara intresserad av politik. Man kunde gå dit och lalla runt och leka. Men egentligen är jag bara intresserad av kammaren. Men den kan man ju se på Google.


Gjorde ett tidigt aprilskämt för Potto. Två dagar för tidigt för att vara exakt. Köpte en fakepiercing och skrämde skiten ur honom. He hated it.   



När jag var i Slussen, påväg till skolan så var det en biatch som hade bråttom till tåget. Så hon sprang förbi mig och ryckte sönder mina hörlurar!!! Jag lyssnade glatt medan jag var en zombie (det var morgon), så jag fattade inte vad som hade hänt med mina hörlurar förrän några minuter efter händelsen. Jag märkte att något allvarligt hade hänt när bitchen flydde sin väg. Något allvarligt. Men jag kunde inte fatta vad. Jag vågade inte leta efter felet men jag gjorde det ändå och såg till min fasa att sladden till vänstra hörluren totalt hade ryckts ut från sin plats, där den är connected med den högra. Jag insåg att den här luren aldrig skulle kunna återupplivas. Dampad, ledsen och sur som jag var så bestämde jag mig för att lugna ner mig och tänka klart vad jag skulle ta mig till. Jag bestämde mig för att efter skolan researcha efter något ställe som kunde fixa skiten. 


I skolan berättade jag för min man vad som hade hänt och fantastiskt nog så sa han att han kunde fixa den!!!! "It's not that hard."

Ååååh, and he fix. Fix!


  

La svart tejp över det silvriga så att det skulle se mer diskret och snyggare ut. I don't care att grejen blev fulare, bara allt funkar så är jag nöjd.


Kvalité, heter det. Och yes, yes, kvalitén blev något bättre, jag fick bättre bas i ljudet! Och bas är det viktigaste man ska ha i ett par hörlurar. Utan bas --> ingenting. *dunk dunk*


Sista vanliga veckan nästa vecka. Sen är det project week och sen påsklov!!! Sen är det bara 6 veckor kvar typ till sommarlovet. Shit.


Jag kan officiellt och glatt säga att jag äger min kille på Guitar Hero!!!

 
 
Ingen bild

Potto

2 april 2011 15:50

Fan värsta aprilskämtet evah ju D: i was not happy D:D:D:D:

Men I'duh aweshooome ;) allt går å laga med silvertejp ;)

Soof

2 april 2011 15:51

haha, varsågod. :)

Hahaha jaaa, allt går att laga med tejp :D:D:D:D:D

 
Ingen bild

oj

12 maj 2011 19:53

shit! du borde ju ha sprungit efter typen och skällt ut den eller nåt!>O

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards