Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

GLASSMONGO I STAAAAN!!!

Av Soof - 7 mars 2011 19:18

Hihih, what a lovely day. Jag var fett depressed i söndags då jag insåg att skolan skulle börja igen. Jag har haft så kul under sportlovet att det är så himla deprimerande att åka tillbaka till skolan. Därför vill jag ibland inte ha kul under lov... Ne, men nu blev det så.


Jag ville inte att sportlovet skulle sluta så jag *bajsade* i morse. And guess vem jag och Potto såg på tåget då!!!:


   Omg, vem är detta?!



   ADAM TENSTA!!!


Haha, jag satt och skrev på min mobil till Potto: "Är inte det där Adam Tensta?!". Well, det är typ bara jag som blir lite hysterisk över att Adam Tensta var så nära... Och det är fett nice att hans syrra går i Gänks paralellklass. Haha, så I guess att hela Brd skolan har träffat Adam T. Men kul att jag fick två stalkbilder på honom och att han var så nära. Vad har hänt med hans musik? My cool var ju en fett bra låt! Jag tänkte köpa hans skiva men det blev aldrig av.


So I went home, took my kemi- och mattebok och for till skolan. Och så träffade jag på denna fulla or trötta (?) gubbe på tåget till Skanstull: 


   Apparently trött.




   Hahahaha!!!, skönaste jao, att han ska ramla!!!


Crazy day.

Efter skolan som var kort med få lektioner så for jag och Potto iväg och chillade ute. Köpte bajsglass på Donkish, åkte in till Gamla Stan och gick runt and did some random stuff... Och gick in i en kyrka... ?????? Hahah... what? Efter det blev det mot Brd där vi bad Samir komma och gunga oss i parken för att vi är så feta. xD


Fan awesome dag. Mycket Potto. Han påminner mig om sportlovet där vi utvecklades till fulländade digimons.


Kul att få träffa Diänuh, Arre-Barre och Almish igen också! Men det blev inte så mycket chit-chat som det inte blir på måndagar. Får inte så många raster på måndagar.


Oh well, bara att börja räkna ner till påsklovet. På onsdag är det IHC Dance, och det ska bli kul att få se, sen på torsdag är det make up test day (tillfällen att göra prov som man missat p.g.a sjukdom eller frånvaro) och som tur så har jag inget prov att göra så jag har väl hela (hoppas?) dagen off. Nästa vecka (v. 11) är halva veckan SPT talk (utvecklingssamtal) så det blir chilli-chill!   Sen blir det väl 3 vanliga, jobbiga, tråkiga veckor innan det blir projektvecka vecka 15!(=chill) OCH SEN PÅSKLOV!!!   

Hehe... Under matten sa jag till Aramia "Jag vill ha looooov!!!!" och hon svarade att jag nyss kommit tillbaka från ett lov... She's right. Men det är depressing att vara tillbaka.

 
 
Ingen bild

Ditt mongo :D

7 mars 2011 21:05

Naah, vi är inte Mega-utvecklade digimons än :D bara Champion :D måste bli ultimate först, sen mega :D
Men aa :D bra dag med mkt dig :D blir icke bättre, å nästa gång ska Samir va vår bitch å gunga! inte "Jag plouggar jao..." xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards