Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

X

Av Soof - 12 februari 2011 09:36

Det var fredag men det kändes inte som det.

Har Civicsprov, matteprov, kemilabb och kanske spanskaprov (om Karre-Karlita inte ljuger), ALLT på samma dag, på måndag! Resten av veckan har jag engelska och svenska att skriva och lämna in..... Fan vad skönt att få titta tillbaka på vecka 7 och glädja över att det är över. Sen är det bara kemilabben som ska in vecka 8 (om inga andra uppgifter kommer däremellan). SEN ÄR DET FRIHET!


Efter skolan stannade jag kvar i skolan och försökte plugga lite spanska med hjälp av Khil-Khil. Det går aldrig så bra eftersom det alltid slutar med att vi sitter och babblar om en massa random stuff och då drar det ut på tiden.


Jag och Potto stack till Tekniska Museet för att drömma oss bort i Rymdutställningen (förtjänar stor bokstav). Det var fantastiskt... Så vackert... <3

Men vägen dit var rena helvetet. Vi gick hela vägen från Gärdet och igenom den enorma ängen, hela vägen till museet. Endast för att SL-skitbussarna "inte" åker. Vi såg förfan 1000 bussar åka där borta!!!! 

Snön som kom upp till knäna gjorde det till ett helvete att komma fram, men det var kul att se tillbaka på det vi gick igenom när vi väl var framme vid museet. 

Efteråt åkte vi taxi till närmsta T-bana för att bussarna suger *piiiip*.


Vi åkte hem till mig och bajsade och chillade och glodde på skit-The Ring som jag överskattade.

Sen åkte Potto hem och jag var dödstrött så jag gick och la mig direkt efteråt.



   Från rymdutställningen. En dröm.



    Helvetesvägen.


_____________________________________________




... MIN iPOD ÄR BORTA!!!   *PANIKPANIKPANIK*

Yes, jag undviker att tänka mycket på detta eftersom att det kommer att såra ännu mer om jag funderar mer på det.

Det var trots allt bara en liten musikspelare, musiken är det viktigaste och det är de jag har kvar. 

Man ska inte sörja för mycket över materiella ting för de kan man köpa om igen. 

"Det som skett, det har skett."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards