Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

Sen Valentinesfirande & randoms

Av Soof - 25 februari 2014 19:51

Starting off med att berätta att jag tog mig till älsklingen och besökte honom. Det var veckan efter valentine's day så vi skulle ha ett lite sent firande. Jag hade förberett en liten omsorgsfull, perosnlig present till honom. 14 st (14e feb) brev till honom där han kan öppna whenever he feels that he can. På varje står det ngt i stil med "öppna när... du känner dig bajsnödig". Well, inte om bajs, men ni förstår konceptet. Och sen finns det då ett brev där inne, papperslapp med text. Eller något annat :> ... Sen skulle han få Applelurar. Apparently they kind of suck! HÖööö HÖÖ, Apple! Android is the best :D


   


På väg till honom skedde lite trubbel med biljetten så jag fick vänta i Falköping i 1h och 10 min ute i kylan. Använde kylan till det yttersta med min Trocadero:


 


I Göteborg hade jag två val. Åt vänster var tåget mot älsklingen eller höger mot kära Stockholm! :D Ska man åka väst eller ost?


   


Tänk så mycket finare denna vy blir när det är soligt.

 

__________________________


So that was my present to him, breven. Vad jag fick tillbaka däremot, var helt otroligt sött! Han har aldrig gjort något liknande till någon i hela sitt liv. (Well, jag har aldrig skrivit 14 brev straight till någon heller).


Han skulle göra något romantiskt så när vi kom till hans stuga fick jag stå utanför och vänta ett tag. Blev rastlös. Men det var lugnt, för när jag kom in fick jag se denna vackra syn: 


 


Sedan hade han köpt pizza som jag bad om och vi fetade oss på det med lika juice och "svag" alkohol. 


 


Som dessert blev det jordgubbar och vaniljglass!! 


 


Blev så otroligt glad över denna vackra surprise! Aldrig har någon gjort något så fint och romantiskt fö mig. :)


 

Sen fick jag denna jacka också!

__________________


Våran tjockisfisk Bobbo har vuxit sig så otroligt mycket på ca. 3 veckor!!! 


Före (orangea) 

 


Efter. Alla hans svarta fläckar är nästan borta så jag kände inte igen honom först! 

___________________


Hade iaf Sp-proteinlabb under förra veckan med Simone och Simon. Haha vi är "SSS". Allas namn börjar på S. 


 


Jalle sover inte bara på lektionerna... Även på rasterna. Här i studentkåren. 


________________


Skulle byta launcher till min Android under förra veckan och hittade en som verkade så otrolig! Men turned out att man måste ladda ner massa tillbehör and shit så jag avinstallerade skiten till slut. Men lyckades hitta dessa fina och unika launchers till mobilen. Tänk om man skulle sitta och hålla på med den och andra tittar på ens mobil. I surely have a computer on my phone. 


   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards