Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Crazy party & Crazy Riga Cruise

Av Soof - 4 december 2012 19:55

I fredags förra veckan (48) så stack jag, Diana och Kk till Viper. Vi planerade att festa med Nurlan, "Erlan" och Karolina. Väl där satt även Islam och Farhat. Surprise b*tches. That was a very drunk night och jag träffade James igen och nästan halva natten satt jag och pratade med I. 3 wks.


Mamma och Johnny åkte till USA i lördags. Yeah... Random. 


Den blonda och den mörka tjejen träffade vi random på toan, trevliga tjejer.

______________________________

 

Dagen efter, på lördag så åkte jag, Diana, Islam, Farhat och sen det andra gänget till kryssningen till Riga! Kk skulle komma med men i sista sekund så kunde hon inte. 


Den här resan var bättre än förra resan, denna gång sov vi inte hela tiden. Vi festade och kollade på showerna ombord. My heart was pounding, I couldn't sleep and everything was spinning. Jag var skitfull i fredags och fortsatte att vara det första natten på färjan. Den sista natten drack jag inte alls, det var tillräckligt för mig efter den första natten. 


         


Riga såg ut som gamla Sovjet. Jag glömde min mobil ombord på färjan så det blev inga bilder. :( Men det fanns inte så mycket speciellt där ändå. Stannade inte heller på land for a long time. 


Kl. 10.30 kom vi till Stockholm på måndagen. Jag och Diana rushade hem till mig och lämnade våra enorma väskor. Mitt i kalla vintern och med tunga väskorna. Usch. Vi sprang till tåget igen och åkte till Skanstull, därifrån gick vi snabbt till McDonkie och köpte vår lunch. Skyndade oss sedan snaaabbbtt till skolan och hann perfekt till biologin. Denna dag var jag extremt trött. Kunde ju inte sova properly under natten då de lettiska tjejerna skrek hela natten utanför vår hytt. 


Kk kom över hos mig och sovde över. Jag dog direkt, vi sov tidigt vid ca. 21. This night was crazy as well! Well, idag, tis, umgicks jag med Kk all day. Vi stack till Gmla stan och lallade runt snabbt på marknaden, tog en gamla stanpromenad, tog en fika, åt en massa annat skräp efteråt and all that random stuff. Och nu sitter jag här... Allt det roliga är över och nu är det bara att dra tillbaka till verkligheten and its obligations. Men men, framtiden har fler roligheter att bjuda på!

Slutet av kryssningen var crazzzzyyyyyyy och stressig men vi gjorde det!

Jag har typ fått någon hjärnskada. Mitt huvud snurrar fortfarande. Inget står stilla och det känns som att jag fortfarande är full och jag har fått så dåligt minne. Jag kommer inte ihåg mycket av händelseförloppen. Kryssningen gav mig 2 wake up calls. 1 with Islam and the other one about drinking.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards