Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

kk hangout night 2 & retrograd över

Av Soof - 27 juni 2012 22:35

Igår hängde jag med Kk från kl 12.00 till ca. 5.30 am, en all nighter igen. Jag visade Kk den övergivna industribyggnaden som jag var med Malin först. Efteråt när vi skulle gå tillbaka till tåget, som tar lång tid att gå, så fick vi random skjuts istället av en främling, en kvinna, för att det regnade. Skitsnällt av henne. Vi köpte awesome godis, åt sushi och donken. Vi hade deep talks mitt i natten också i donken i stan. En kille försökte prata med oss men blev ignorerad, men sedan när Kk skulle hämta vatten till mig så hade jag en chat med killen, trevlig prick men har ingen aning om varför han ville prata. Nothing made really sense. Jag och Kk såg också på The Dictator, jag var inte förvånad över filmen. Jag kände på mig att den skulle vara fantastisk och det var den. Den enda filmen som jag haft en reaktion över! I mean att jag skrattade som fan. Vi promenerade i stan under natten, en tisdagsnatt, då inga klubbar är öppna och där inga människor är ute. Det var tomt och riktigt skönt. 


Jag kom hem vid ca. 6 am, sms:ade min älskling som just vaknat och så pratade vi på mobilen till ca. kl. 7 am och så somnade jag. 7 h senare vaknade jag automatisk, låg i sängen och surfade lite på mobilen and BAMM! min älskling ringde och ville träffas. Kan inte få ett bättre sätt att börja dagen på. Låg kvar i sängen några minuter till för att planera hur mycket tid jag behövde för att förbereda mig. Ha..ha... För lite tid, jag hoppade ur sängen och började förbereda mig direkt. Stressigt.


Asså that dude är en ren jävla ninja! Flera gånger har detta hänt. Jag hann komma i tid and while standing and waiting for him in town så svarade jag på hans sms och så stod han där bakom utan att jag märkte något until jag kände att någon stod extra nära och observerade mig. Älskar dessa unexpected stuff. Vi gjorde inget speciellt, bara umgicks och hade det mysigt och njöt av varandras sällskap. 

____________


Jag vill bara notera och gratulera mig och min älskling för att vi har orkat hålla ut med varandra under Venus retrograda fas för stjärntecknet Väduren. Jag skrev i ett tidigare inlägg om hur jag har ett scenario i huvdet om hur det kan gå snett mellan oss. 

 

"MÅNADSHOROSKOP FÖR VÄDUREN, MAJ 2012: Rådet är att inte förhasta sig och låta bli att fatta beslut angående relationer fram till den 27 juni när Venus avslutar sin retrograda rörelse. Risken är att du förlorar vännerna som verkligen bryr sig om dig samtidigt som du inleder relationer med fel människor. När Venus är retrograd bör du helst inte heller kasta dig in i kärleksaffärer med människor som du inte känner eftersom risken är att relationen inte håller, att du blir förälskad i människor som verkar bättre än de är och att du till slut känner dig lurad och sviken."

 

Idag den 27 Juni, avslutar Venus sin retrograda fas och det är fritt fram för alla vädurar att få något positivt resultat i kärleken. Muähähähhä, nu när perioden är över så är det bara att gasa på och köra!!! (I knew we'd make it.).

Nej men seriously now. As an aries så känner jag seriöst denna positiva förändring. Jag gör verkligen det. Och det roliga är att min älskling också är vädur och jag har noterat att vi båda, allt för ofta, gör/känner det som horoskopet från twice.se (skitbra sida) berättar. Det han går igenom känslomässigt går jag också igenom. (Yes, I am very bias right now. I've considered other factors besides astrology, but whatever, as a believer in astrology, let me believe. For fun.)


    




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards